השכרת בידורית ניידת היא פתרון נפלא להמון אירועים, פרטיים , עסקיים, אירועי פנים ואירועי חוץ. היא קלה לתפעול ומהנה לשימוש ומגיע בטווח מחירים תחרותיים ואפשרויות חיבור של גאדג’טים נוספים אליה

אילו סוגי בידוריות קיימות בשוק?

ישנם 3 סוגי בידוריות בשוק  לבחירתך:

בידורית חגורה: בידורית ניידת וקטנה המגיעה עם מיקרופון מדונה חוטי,  על פי רוב משתמשים בבידורית זאת מורים ומדריכים המעבירים קורסי לימוד בכיתות  ומחפשים הגברה לקול שלהם. בידורית חגורה מגיעה עם סוללה נטענת מובנת(build in )ומטען.

עוצמת ‘בידורית חגורה’ נעה בין 10 ל-20 וואט והיא מיועדת יותר לדיבור ופחות למוסיקה.  לפעמים יש את אפשרות לחבר MP3, iphone ומחשב לבידוריות היותר מתקדמות בשוק מסוג זה.

בידורית כתף:מדובר בבידורית חזקה המתאימה לטיולים ולהדרכות גם במקומות פתוחים. הבידורית מגיעה עם מיקרופון אלחוטי, ידני או מדונה. כוללת: חיבור למחשב ו- MP3. בידורית זו מגיעה בעוצמות של 15 עד 40 וואט, והיא נוחה וקלה לנשיאה. כמו כן הבידורית מגיעה עם סוללה שמספיקה לזמן רב.

בידורית ניידת:המוצר החזק ביותר והכי איכותי שקיים בשוק הבידוריות. בידוריות ניידות מתחילות  בקוטר אלמנט של  -6 ” אינץ’ עד 15 אינץ’, הבידוריות  מאובזרות בידית טרולי ובגלגלים מובנים לנשיאה קלה. כמו כן, בידוריות אלה מאובזרות במגוון אפשרויות נוספות.

זוג מיקרופונים אלחוטיים ידניים או מדונה – לרוב מגיע עם הערכה ומאפשרים שליטה נפרדת לכל מיקרופון. ישנם בידוריות מתקדמות יותר המאפשרות חיבור של 2 מיקרופונים ידניים נוספים: ( סה”כ 4 מיקרופונים )

בידורית ניידת : 3 סוגים של בידוריות מסוג זה:

1. בידורית  ניידת + נגן mp3 וחיבור מוכן למחשב.

2. בידורית ניידת + נגן CD וחיבור למחשב .

3. בידורית ניידת עם נגן DVD + מסך  LCD וחיבור למחשב.

לסיכום : בחר את הבידורית שתתאים לציפיות שלך ותשרת את המטרות שלך בצורה הטובה ביותר : דאג לנוחיות וקלות הפעלה, ללא ויתור על איכות שמע ואמינות.

קח בחשבון פרמטרים כמו : ניידות  ומשקל, אורך חיי הסוללה ואיכות המיקרופונים (חוטי או אלחוטי ורמת הסאונד).

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !