מרכז הסאונד | יבואני בידוריות וציוד הגברה – במחירים הזולים בישראל !!! 

חברת מרכז הסאונד היא יבואנית ומשווקת  מגוון גדול של בידוריות וציוד הגברה מקצועי – מהמותגים המובילים בעולם (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן קטלוג מחירון של: בידוריות | ציוד הגברה ]

ניתן ליצור קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

*** דירוג 5 ערכות בידורית קריוקי מומלצות ביותר ל- 2024 !!! ***

גם לכם נמאס מערכת קריוקי או בידורית קריוקי עם סאונד “על הפנים”.. ושמתפרקות מהר… לכן חיפשתם כעת בגוגל “ערכת קריוקי מומלצת” והגעתם לכאן!!! 🙂🙂🙂

אז אם אתם מחפשים שוב ערכת קריוקי ב 100-200 שקל, אז תדעו שאנחנו לא הכתובת, כי אנו מייבאים בעיקר בידוריות איכותיות ומקצועיות וזו ההתמחות שלנו !

מרכז הסאונד מייבאת מגוון ענק של בידוריות מומלצות למכירה מדגמים שונים פשוטים ועד המתקדמים ביותר בשוק. כל הבידוריות בעלות אחריות מלאה, הדרכה מלאה לפניי הרכישה של הציוד לתפעול הנכון ביותר.

אנו היבואנים היחידים בישראל אשר מייבאים – ערכות קריוקי ובידוריות מקצועיות. ולא “חיקויים” של אליאקספרס… אתם מוזמנים לבדוק…

כמו”כ תוכלו גם לקבל המלצות על מגוון הבידוריות וערכות הקריוקי באתר.   עדכון אחרון: 01.03.2024


עבור ל : *** מחירון ערכות קריוקי – לחץ כאן ***  (המבחר הגדול בישראל), ניתן להזמין באתר או להגיע אל מחסננו.

אז קבלו את דירוג 5 בידוריות קריוקי המומלצות ביותר: חייב לציין כי ערכות קריוקי אלו, לא מהזולות שבשוק, בגלל 3 דברים: 1. איכות סאונד. 2.עוצמה. 3. אמינות.

1. ערכת קריוקי בידורית Proxtone Air2000-Premium

בידורית בגודל 15″ , עוצמה אדירה של 800W, סאונד חם ןנקי, מיקרופונים UHF (הטכנולגייה הטובה ביותר של מיקרופונים, וכמובן כוללת את כל הפיצ’רים הקיימים. (לחץ כאן למפרט טכני, ולרכישת המערכת)

✅ בידוריות קריוקי מסדרת Air החדשה של חברת פרוקסטון ממצבת את עצמה ברף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! בידורית קריוקי זו מגיעה עם נתונים מרשימים. הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 15  אינץ’.

✅ כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים ברמה גבוהה בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים ורעשים !!!

✅ הגברה ניידת עוצמתית – מערכת הגברה ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..

בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים,

 


2. בידורית קריוקי ניידת Spirit 700 

בידורית ספיריט 700 היא בידורית קומפקטית וחזקה מבית פרוקסטון, עם סאונד נקי וחזק, וכוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים בתדרי UHF, בשונה מרוב הבידוריות , בידורית זו מאפשרת גם שליטה על הטראבל ובאס של המיקרופונים בנפרד ושל המוסיקה בנפרד, מה שמהווה יתרון עצום. (לחץ כאן למפרט טכני מלא, ולרכישת המערכת)

✅ בידורית קריוקי מסדרת Spirit מדגמי 2021 כבר אצלנו! סדרת בידורית קריוקי הטובות בעולם ! ערכת קריוקי זו מגיעה אלינו עם נתונים מרשימים. עם עוצמה יפה ומכובדת של 350 וואט ואלמנט הוופר של 10 אינץ’, אפשר להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם היטב. דגם זה הוא בחירה מומלצת עבור מפעילים, מוזיקאים, ואנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים קצת להזיז את הגוף לצלילי מוזיקה. (למי רוצה להישאר במסגרת התקציב עדיין, ולהנות מקפיצת מדרגה קטנה, יכול להשתדרג לדגם ספיריט 1000 . מומלץ !!

✅ סקירת הבידורית בקצרה…
בידורית קריוקי Spirit-700,בעלת 350 וואט יאשר תבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 10 ק”ג. הבידורית ניידת ומתאימה למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם ערכת קריוקי הזו, הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

 


3. בידורית קריוקי ניידת Air 1000 

בידורית בגודל 12″ , עוצמה גבוהה של 700W, סאונד נקי, מיקרופונים UHF (הטכנולגייה הטובה ביותר של מיקרופונים, וכמובן כוללת את כל הפיצ’רים הקיימים. (לחץ כאן למפרט טכני מלא, ולרכישת המערכת)

ערכת קריוקי עוצמתית – מערכת קריוקי ניידת / בידורית ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: ערבי קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’.. בידורית קריוקי המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 700W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים.

✅ עם בידוריות קריוקי מסדרת Air תקבלו עוצמה, איכות סאונד ואמינות שאין בערכות קריוקי אחרות!  הבידורית מגיעה עם נתונים מצויינים. הכוללים: הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט הוופר של 12  אינץ’, דגם זה הוא הבחירה הנכונה עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ כולל צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים ורעשי רקע !!!

 


4. בידורית קריוקי מקצועית 10″ Klark&Helmer Splendor X

בידורית קריוקי מקצועית של קלארק בגודל של 10″ , זו ערכת קריוקי מקצועית בעוצמה לא רגילה, עם סאונד שטרם שמעתם, ערכת קריוקי עוצמתית בטירוף עם סאונד ברמות גבוהות, ומפרט טכני שעומד ברף הגבוה ביותר…ערכת קריוקי הזו מגיעה עם מיקסר מלא! והופכת אותה לאחת מ5 הערכות קריוקי המומלצות ביותר.

(לחץ כאן למפרט טכני המלא, ורכישת המוצר)

סדרת בידוריות קריוקי Splendor נבחרה ע”י מגזין TGspot כבידורית הטובה ביותר שקיימת כיום. היא הוצבה במקום ה-4 בגלל מחירה הגבוה ביחס לאחרות (אך שווה כמובן את התמורה…. 🙂🙂🙂 )

 

✅ בידורית קריוקי דגם 2021 מסדרת Splendor של חברת Klark&Helmer  היא מערכת הגברה \ קריוקי , הממוצבת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה ניידות ובידוריות ומציבה רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

בידורית Splendor X מגיעה עם נתונים לא שגרתיים בעליל. עם הספק מקסימלי של 700 וואט ואלמנט הוופר של 10  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. בידורית Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור ערבי קריוקי ואף לאנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ בידורית Splendor X כוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד.. ( קיימת גם גירסא של 12″ )


5. ערכת קריוקי מומלצת ומקצועית Bose S1 Pro

אומנם הבידורית מאוד קטנה (6.5″) ואינה חזקה כמו הקודמות שקראתם קודם, אך היות ומדובר בבידורית של חברת Bose הידועה, ולכן היא נכנסת כבידורית מומלצת בדירוג הבידוריות מקצועיות של 2020. מדובר בבידורית עם סאונד מעולה ברמה גבוהה. היתרון שלה הוא בכך שהיא בידורית קומפקטית, אך אחד החסרונות שבה, שאינה מגיעה ואינה מאפשרת לחבר מיקרופונים אלחוטיים.

(לחץ כאן למפרט טכני המלא של הבידורית, ורכישת המוצר)

 

 

לסיכום, 5 ערכות קריוקי אלו, הם מומלצות מאוד, ואיכותיות מאוד, מאידך מחירן גבוה בשל איכות הסאונד, העוצמה הגבוהה והאמינות של המוצר לטווח הארוך !

 

לחץ כאן למחירון בידורית קריוקי

ניידות ערכת הקריוקי

הדבר שהוא מהחשובים ביותר כשמדובר בערכות קריוקי, הוא סוגיית הניידות. גם אם אתם יודעים איך לחבר ערכת קריוקי, מדובר לרוב בסוגייה מורכבת שאיננה נטולת תקלות.
בערכה ממוצעת, יש צורך לחבר את מערכת השמע, את מערכת הקול, את הרמקול וכן להכניס את השירים הרלוונטיים שבהם אתם מעוניינים.
לכן, חשוב לוודא מראש שהחיבורים פשוטים וברורים. עדיף שיהיה כבל אחד סטנדרטי שיוצא מהערכה, ומאפשר חיבור ישיר לטלויזיה. זהו כבל מתפצל שניתן לחבר גם באופן נפרד – למערכת קול ייעודית (למשל, מערכת הגברה) ולמערכת וידאו (טלויזיה אך גם מחשב, מקרן וכו’).

 

פרמטרים חשובים בבחירה

אם אתם מתלבטים איזה ערכת קריוקי כדאי לקנות, ישנם מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם.
הפרמטר החשוב ביותר הוא דרך הכנסת והזנת השירים למערכת. בחלק מהמערכות יש צורך להשתמש בדיסקים כדי להשמיע שירים. אלו מערכות מיושנות יחסית שמצריכות היסחבות עם דיסקים רבים.
עדיף להשתמש במערכת שמשתמש בקבצים, כאלו שניתן לשמור על המערכת עצמה. מערכת איכותית יכולה לשמור גם אלפי שירים בו זמנית. חבל להיסחב כל פעם.
נקודה חשובה נוספת מתייחסת לניווט. ניווט בין שירים עשוי להיות מסורבל ומבלבל. בידקו לפני הקנייה את צורת הניווט במערכת – והאם אתם מסתדרים איתה בקלות.

ערכות קריוקי הפכו למצרך נפוץ ולדרך פופולרית לשדרג אירועים וליצור חיבור ותקשורת נחמדה בין משתתפי כל אירוע. באופן מפתיע, דווקא כשהשירה נעשית על ידי משתתפים באירוע, באיכות נמוכה ובזיוף מסויים, ישנה התעניינות וחיבור רב יותר למוסיקה לעומת שירים “מקצועיים” שמתנגנים.

 

 

קיימות דרכים שונות שמאפשרות לאלתר ערכות קריוקי, בין היתר באמצעות תוכנות פירטיות לניגון קריוקי ישירות דרך המחשב. עד כמה שישנו פיתוי מסויים להשתמש בערכות שכאלו, הרי שמדובר בחיסכון שטומן בחובו נזק. מניסיון של רבים, ידוע שהדבר גורם להמעסה של הקריוקי על המשתתפים ולהפסקת השימוש בו.

דווקא ערכות קריוקי מקצועיות ואיכותיות הן אלו שהופכות השירה למהנה ומיוחדת. לכן, אם אתם כבר מתכננים להשתמש בקריוקי באירוע שלכם, עשו זאת ב-מערכת הגברה איכותית וטובה.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !