העולם המודרני מציב בפני דוברים פרונטליים אתגרים רבים. כאשר נדרש אדם לעמוד מול קהל כיום הוא חייב להציג את עצמו בצורה מעניינת ומושכת על מנת לשמור את הקהל בקשב מיטבי לאורך זמן רב. הקהל מצידו עסוק בגירויים חיצוניים שונים אשר מקשים עליו להביע עניין בהרצאה לאורך זמן. זו בדיוק הסיבה בגינה יותר ויותר מוסדות וארגונים בוחרים לרכוש מקרנים עם רמקולים ומסכי הקרנה ניידים על מנת לעשות שימוש יום יומי וקבוע בהם. לעיתים העלויות של ציוד זה עשויות להיות גבוהות, אולם התועלת בהם גבוה עוד יותר ומאפשרת לשמור על יעילות ועל שיח מרתק לכל הצדדים המעורבים.

מסך הכרנה נייד

פונים לכל הקהל בעזרת מקרנים ומסכים

כדי ליצור שיח מועיל מול קהל צופים בהרצאה, מועסקים בחברה או תלמידים בבית ספר, דוברים כיום חייבים לעשות שימוש בעזרים טכנולוגיים כדי לפוס את תשומת הלב. בין העזרים הללו ניתן למנות את המקרנים והמסכים ככלי עבודה יעיל בו ניתן לעשות שימוש בכמה דרכים שונות:

  • סרטונים – שילוב סרטי וידאו וקטעים מיוטיוב במהלך ההרצאה מאפשר לכם לתת לצופים רגעי אתנחתא וגם לספק להם מידע משלים להרצאה.
  • מצגות – במקביל לשיח המדובר על הבמה ניתן להציג את המידע בצורה כתובה, גם לטובת השומעים הרגילים, אך גם ובעיקר לטובת האוכלוסייה הסובלת ממוגבלות וקושי כל שהוא.
  • מידע משלים – לפעמים ניתן להציג על המסכים מידע משלים לנאמר על הבמה ולחסוך לדוברים ירידה לפרטים קטנים במהלך ההרצאה.
  • שאלות לקהל- המסכים מאפשרים לדובר להציג שאלות לקהל ולפתוח בדיון לטובת כל המעורבים שיקדם את ההרצאה לשלב הבא.
  • תחרויות בין קבוצות- כלים מתקדמים מאפשרים לדוברים לנהל תחרויות בין קבוצות ויחידים בקהל ולהציג את התוצאות על גבי מסכים. כך ניתן להפוך כל סדנה אינטימית לפעילות המתאימה למספר רב של משתתפים.
  • שיחות וידאו עם מרצים אחרים – ניתן לשלב בהרצאה או בכל כנס מרצים ודוברים שלא נוכחים פיזית באירוע על ידי שיחות וידאו המוצגות על מסכים באולם.

מקרן נייד למכירה

הופכים כל אירוע למרתק

בין אם בבמות העסקיות ובין אם במסדרונות בתי הספר והאקדמיה, לכל מוסד אשר מכבד את עצמו חייב להיות מקרן ומסך איכותיים וניידים שיתאמו לכל אירוע. התכנסויות שונות מאפשרות לכם לתת מענה מידי גם אם אין לכם את הזמן להתכונן ולהשכיר ציוד הקרנה והגברה. כאשר מדובר בארגון גדול בו מתקיימות באופן תדיר התכנסויות עלות הרכישה מתקזזת אל מול עלויות ההשכרה החוזרות ונשנות. אולם על מנת לרכוש את הציוד המתאים כדאי לכם לערוך סקר שוק מקיף וללמוד מהם הצרכים שלכם גם בעת הנוכחית וגם בעתיד. התייחסו לגודל המסך הנבחר וליכולות התצוגה שלו. יש מסכים המתאימים יותר לתלייה ומסכים המתאימים למעמדים מיוחדים. בעת בחירת מקרן נייד בררו מהן הרזולוציות הטובות ביותר שהמקרן יכול לספק והאם הן עובדות בסטנדרטים אליהם אתם שואפים.

 

 4 דגמי מקרנים ניידים מומלצים  – במרכז הסאונד תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים!

במידה ואתם לא יודעים איך לבחון את כל הפרמטרים לעומק, מומלץ להתייעץ עם צוות מרכז הסאונד. המרכז מחזיקם בסניפים בפריסה ארצית ומעניק שירותי ליווי וייעוץ ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. אנו נתאים לכם את המקרנים והמסכים המושלמים לצרכים שלכם, תוך עמידה בתנאי השירות הטובים ביותר ובתקציב אותו אתם מגדירים למטרה זו. מרכז הסאונד מחזיק בישרותי שליחים לכל חרבי הארץ ומאפשר לכם לקבל את הסחורה שהזמנתם עד לפתח הדלת ללא מאמץ והשקעת מחשבה בשינוע. כל שנותר לכם הוא להבין מהם הדרישות שלכם ואנו נסייע לכם ברכישה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !