גיטרה קלאסית היא אחד מכלי הנגינה הנפוצים ביותר לשימוש כיום. היכולת ללמוד בקלות יחסית (בדגש על יחסית) את כלי הנגינה והאפשרות לרכוש ידע מוזיקלי בכלי מיוחד כל כך הופכת את הגיטרה הקלאסית לבחירה ברורה לרבים. לצד זאת, לימודי הנגינה על גיטרה קלאסית הם יותר מאשר סתם תחביב והם יכולים לשפר את תפקוד הזיכרון והתפקודים המוטוריים של מערכות הגוף השונות. לכן, הורים רבים מענייניים להנחיל את הידע המקצועי בתחום הנגינה כבר בגילאים צעירים מאוד וליצור הרגלים בריאים לילדים שלהם. החשיפה למוזיקה גם היא בריאה מאוד ומאפשרת למוח ללמוד במהירות ולקלוט יותר מידע בזמן קצר.

גיטרה קלאסית איכותית CEHARD C3900 BLACK

גיטרה קלאסית איכותית CEHARD C3900 BLACK

רגע לפני שמתחילים לנגן – חמישה דברים שצריך לעשות

אם כבר החלטתם שאתם רוצים ללמוד לנגן על גיטרה ואתם רצים לכם לחנות כלי הנגינה הקרובה. שנייה לפני שאתם רוכשים גיטרה כדאי לכם להבין מה נדרש מכם בתור תלמידים ולהבין האם אתם מסוגלים לעמוד בדרישות:

1. משאבים – עלויות רכישת הגיטרה עצמה פותחות את הדלת להשקעה רבה בציוד ובחומרי לימוד. ראשית כמובן אתם נדרשים לרכוש גיטרה שתהיה אמנם התחלתית אך עדיין רצוי שתהיה איכותית. מלבד זאת, אתם צריכים להחליף באופן תדיר מיתרים, מפרטים ולרכוש אביזרים לגיטרה כמו מגברים, טיונר וחוברות תווים למיניהן.

2. מרחב נגינה – פנו לכם חדר חזרות בו לא תפריעו לבני הבית האחרים. מרחב הנגינה מאפשר לכם לשמור על שגרת אימונים קבועה והוא חייב להיות נוח ונעים. כמו כן אתם צריכים מקום לאחסן את כלי הנגינה שלכם מבלי שישבר או יפגע.

3. מחויבות – האתגר הגדול ביותר בכל תהליך למידה הוא מחויבות והתמדה בדרך. כך גם בתחום הנגינה. שעות רבות שלא חזרות סיזיפיות לא תמיד יביאו אתם להצלחה ואתם תמצאו את עצמכם מתקשים ללמוד. אולם אם לא תוותרו ותתמידו בדרך שלכם, התוצאות יגיעו לאורך החודשים והשנים.

4. סיוע – מיד לאחר רכישת הגיטרה הקלאסית הראשונה שלכם, אתם צריכים להחליט האם אתם מעוניינים ומסוגלים ללמוד לבד בסיוע אתרים וסרטונים ברחבי הרשת. לחלופין, נגנים רבים בוחרים ללמוד לנגן בסיוע מורה נגינה מנוסה, אשר מלווה אותם בצעדים הראשונים בעולם המוזיקה.

גיטרה קלאסית בלמונטי

גיטרה קלאסית בלמונטי M831

כישרון טבעי או תהליך למידה

כל תלמיד מתחיל מציג רמת כישרון כל שהיא איתה או מתחיל את דרכו בעולם הנגינה. אבל המרכיב החיוני ביותר הוא יכולות הקליטה של התלמיד הציע. המסוגלות לראות ולחקות במהירות את פעולות המורה ולפתח דפוס נגינה נכון עם טכניקה איכותית לנגן. כבר בשלב רכישת הגיטרה אתם יכולים ללמוד איך לאחוז בגיטרה ואין להתנהל איתה. מרגע זה ואילך, התלמיד מפתח יכולות שמיעה קצב לצד יכולות מוטוריות לקואורדינציה בין שתי הידיים לשמיעה. יכולות אלו הולכות ומתחדדות עד לשלב בו התלמיד כבר מחזיק בטכניקות משלו ומסוגל להתמודד עם כל אתגר מוזיקלי שיוצב בפניו.

רכישת הגיטרה הראשונה היא תהליך מרגש לכל נגן והיא מלווה בזיכרונות חיוביים לאורך שנים. בשלב זה, כאשר הידע בתחומי המוזיקה הוא עוד בחיתוליו, מומלץ להיעזר בחנות כלי נגינה איכותית בקרבת הבית. רכישת גיטרה קלאסית בתל אביב והאזור מאפשרת לנגן להגיע לחנות בכל העת ולהסתייע בצוות אם יש קושי בתפעול כלי הנגינה. כמו כן, בשבלים הראשונים יש צורך תכוף יותר ברכישת ציוד משלים בשל בלאי גבוה וחוסר דיוק בשימוש במפרטים ובמיתרים. חנות כלי נגינה בקרבת הבית מאפשרת לכם להיות עם היד על הדופק ולהתקדם לאט ובזהירות אל עבר המטרה שלכם- נגינה מקצועית בגיטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !