כל התכנסות חברתית או מקצועית דורשת מהמארגנים להשקיע זמן ומשאבים בתכנון האירוע לפרטי פרטים. המארגנים לוקחים בחשבון את כמות האנשים המשתתפים ואת סוג האירוע על מנת לרכוש אספקה מתאימה ולהשכיר את כל הציוד הנדרש. כיום, מעטים האירועים בהם מוותרים המארגנים על השכרת ציוד הגברה או סאונד לטובת שיפור איכות השמע של הקהל המשתתף. בין אם במופעי בית ספר או בכנסים מקצועיים שונים, המארגנים רוצים לאפשר לקהל לשמוע את כל המתרחש בצורה הטובה ביותר ולכן מוכנים להשקיע רבות בתכנון והתקנת ציוד ההגברה. בשל העלות הגבוה של רכישת ציוד הגברה מקצועי, האפשרות הנגישה יותר היא השכרת ציוד זה והחזרתו לחברה עם סיום השימוש.

 ציוד הגברה וסאונד הופכים כל אירוע חברתי למקצועי

מתי משתמשים בציוד הגברה וסאונד?

 

בכל יום מתרחשים ברחבים ישראל אירועים רבים אשר דורשים השכרה של ציוד הגברה וסאונד. חלק מאותם האירועים כוללים גם:

  • כנסים מקצועיים – בין אם פנים ארגוניים או כללים. בכנסים אלו הדוברים חייבים להיות ברורים מאוד לכל המשתתפים ולכן ציוד ההגברה הוא חיוני להצלחת האירוע כולו ולהעברת המסר.
  • טקסים – טקסי בית ספר, ימי זיכרון ממלכתיים, טקסים עירוניים, טקסטים באקדמיה או עצרות זיכרון שונות. בכל אחד מהאירועים הללו נדרש להתקין ציוד הגברה איכותי שיעביר את תוכן הטקס לשומעים ללא תקלות ובצורה המכבדת את הטקס כולו.
  • שמחות משפחתיות – יום הולדת, חונות ובר מצוות. אין כמו להרים מסיבה ישראלית אמיתית. אבל בשביל מסיבה טובה חייבים מוזיקה איכותית שתרים את האורחים שלכם לאורך כל הלילה. לולא ציוד ההגברה המתאים, אתם מארגנים מסיבה שיכולה להיגמר מוקדם מאוד או אפילו לאכזב את האורחים שלכם ואתכם.
  • הרצאות מקצועיות – דווקא בהרצאות אלו, לסאונד יש חשיבות גדולה יותר בניהול הקהל. למרצה חייב להיות מקום על הבמה כמו גם יכולת לשמור על עניין של הקהל. על ידי השכרת מערכת הגברה חזקה אפשר להתגבר על קולות הרגע של הקהל ולנהל את ההרצה בצורה חלקה ועניינית.

ציוד הברה לאירועים

משכירים ציוד וחוסכים בתקציב ההפקה לאירוע

כאשר כל כך הרבה אירועים דורשים ציוד הגברה יקר ואיכותי, לא לכל בעל עסק או אדם פרטי יש יכולת לרכוש את הציוד לטובת אירועים ספורים בשנה. העלויות הגבוהות למדי של רכישת הציוד יכולות לגרום לחוסר איזון בתקציב של כל הפקה ולפעמים לא כדאי אפילו להשקיע זמן בחיפוש אחר מערכות הגברה לרכישה. מרבית הלקוחות פונים לחברות השכרת ציוד על מנת לאפשר את קיום האירוע אך לא לגרוע יתר על המידה מהתקציב. השכרת ציוד הגברה וסאונד מאפשר למארגנים לבחור את הרכב הציוד הנדרש – רמקולים מוגברים או שקועים, מיקרופונים להגברת הקול וגם מגברים שונים. ההרכב מתאים לכמות האנשים המשתתפים, לחלל האירוע וגם לגודל הבמה. התאמות אלו מאפשרות לכם לחסוך כסף מיותר ורק אנשי מקצוע מנוסים יכולים לעזור לכם להחליט בצורה נכונה לכם.

צוות מרכז הסאונד מלווה בעלי עסקים, מנהלים ואנשים פרטיים בתהליך תכנון האירוע שלהם על פרטיו. אנו מלווים אתכם בתהליך תכנון והתאמת ציוד ההגברה כבר בשלבי ההפקה הראשוניים. מתאימים לכם את כמות הציוד ומציעים לכם ציוד הגברה בעלויות נוחות לכל כיס. ביום האירוע אנו נוודא כי תקבלו את הציוד עד לפתח הדלת במצב מצוין ועם אנשי הצוות שלנו. החברה משרתת את לקוחותיה בכל רחבי הארץ, בזכות סניפים בערים הגדולות אשר נותנים מענה מהיר ואיכותי לכל לקוח. רק כך אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם יבוצע בצורה האיכותית והמקצועית הטובה ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !