לימודים מכל סוג שהוא הם תהליך אשר דורש זמן, תרגול והשקעה רבה אצל התלמיד. בין אם מדובר בעולם הלימודים הרגיל או בעולם המוזיקה. אולם, בתחום המוזיקה נדרש התלמיד להשקיע שעות רבות של עבודה על כלי נגינה על מנת ללמוד אותו על בוריו ולהפוך את הנגינה לחלק משגרת חייו. הצעדים הראשונים של מרבית הנגנים כיום מתמקדים בכלי נגינה אחד והוא הגיטרה הקלאסית. גיטרה ספרדית קלאסית היא כלי נגינה נגיש יחסית, הן מבחינת רמת הקושי לתלמיד והן מבחינת המשאבים הנדרשים להשקעה בכלי עצמו. לכן אין פלא כי אנו זוכים לראות נגנים רבים מתחילים את מסעם בעולם המוזיקה דווקא בלימודי נגינה על גיטרה קלאסית.

הצעדים הראשונים בעולם הנגינה גיטרה קלאסית למתחילים

בוחרים את הגיטרה המתאימה לשיעור הראשון שלכם

אם ברור לכל צעיר וצעירה מהו כלי הנגיה שהם רוצים להתחיל איתו את דרכם המוזיקלית, כעת הגיע העת לבחור את הכלי הייחודי לנגן. על מנת לבחור את הגיטרה הקלאסית המתאימה למתחילים ישנם כמה פרמטרים שכדאי לכם לקחת בחשבון:

1. גודל – גודל כלי הנגינה לרוב הוא אחיד, או זהה למדי. אולם אצל נגנים צעירים במיוחדי ניתן להתאים את גודל הגיטרה על מנת לאפשר להם להביע את מלוא היכולת שלהם בביצועים המוזיקליים. אורך ידית הגיטרה וגודל תיבת התהודה משפיעים על איכות הצליל אך, אם הנגן לא מסוגל להגיע למיתרים, אי אפשר להפיק צללים כלל.

2. תהודה – איכות התהודה נובעת מגילופי העץ של הגיטרה והמבנה הפנימי. ככל ואתם מעוניינים באיכות טובה יותר אתם צריכים להתעקש על גיטרה מקצועית יותר מעץ איכותי ובמבנה אקוסטי יותר טוב.

3. מיתרים – ניתן להתאים את מיתרי הגיטרה על מנת ליצור גיטרה בס או גיטרה קלאסית. בהתאמה אתם רוצים לוודא כי אתם רוכשים מיתרים חלופיים וטוינר על מנת לשמור על הגיטרה מכוונת כל העת ומוכנה לשימוש.

4. יד דומיננטית – הגיטרות ברובן הגדול מתאימות לנגנים אשר מנגנים עם יד ימין כיד דומיננטית. ישנם אנשים עם יש שמאל דומיננטית שיכולים ללמוד על יד ימין, אף אם אתם צריכים לשנות את כיוון המיתרים אתם יכולים לעשות זאת כבר בעת רכישת הגיטרה הקלאסית שלכם.

5. מערכת הגברה – גם גיטרות קלאסיות יכולות להתחבר למערכת הגברה, אולם נדרשות התאמות לכך.

גיטרה קלאסית

השלב הראשון בדרך להצלחה המוזיקלית שלכם

האהבה למוזיקה היא אהבה שהולכת ומתעצמת עם השנים. אבל גם כאשר ילד עושה את צעדיו הראשונים בתחום ניתן לראות את המסירות והנכונות להתאמן כמדד להצלחה. ככל ואתם מתחילים מנקודת פתיחה איכותית יותר, של כלי הנגינה שלכם, כך יהיה לכם קל יותר להתרגל לנגינה ולהפוך אותה לשגרת החיים שלכם. מוזיקה דורשת שעות רבות של למידה על מנת להרגיל את המוח לפעולות הפיזיות ולתגובות האוזן לשינויים בסאונד. העבודה המאומצת של הנגן היא יום יומית ומתרחשת עם כלי הנגינה שלו. כלן כלים לא מכוונים או מדויקים מבחינה אקוסטית עשויים לפגום לטווח הארוך באימונים של הנגן.
רכישת הגיטרה הראשונה אם כך, היא תהליך אשר חייב להתבצע בצורה מקצועית תוך התחשבות בצרכי הנגן ובנכונות להשקיע משאבים בתחום. מומלץ להיוועץ באדם בעל ניסיון בתחום שיודע איך להתאים גיטרות לכל נגן ומחזיק במגוון רחב של כלים. מרכז הסאונד מספק שירותים לנגנים צעירים ובוגרים כאחד, ומציע להם ליווי מקצועי למציאת כלי הנגינה המתאים להם ביותר. הגיטרות נמכרות רק לאחר שהן עוברות האתמה לנגן והוא מחליט כי הכלי משרת אותו בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !