יש אינספור דרכים להעביר בהן מידע, בייחוד בעולם הטכנולוגי של ימינו. אבל כאשר מדובר בהתארגנויות ובאירועים הכוללים כמויות רבות של משתתפים, אתם חייבים לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים על מנת ליצור אינטראקציה איכותית עם כלל הקהל. מלבד מיקום הבמה וסידורה, אתם רוצים להבטיח שכל המשתתפים יראו מה קורה על הבמה בכל רגע נתון. כמו כן, כאשר אתם רוצים לשלב כמה סוגי תכנים על הבמה אפשר לעשות זאת רק בעזרת כלי עבודה אחד – מסך הקרנה. מסכים משולבים כיום בכל אירוע ציבורי או גדול ממדים ומאפשרים למארגנים לנווט בין זוויות צפיה של הקהל לבין תוכן נוסף המוקרן עליהם. כך מעבים את חווית הצפייה באירוע ומאפשרים לכל המשתתפים למצות עד תום את המופע.

מסכים להשכרה לא עוד אופציה זניחה לציוד בידור

מתי משתמשים במסכים להשכרה?

מסכים להשכרה הם כלי עבודה מיוחד מאוד בכל עולם הפקות האירועים. החל מאירועים קטנים ומשפחתיים ועד למופעי ענק של זמרים ולהקות ניתן לעשות שימוש במסכים להשכרה מסוגים שונים במופעים שונים כמו:

1. במות בידור – ביום העצמות או באירועים עירוניים שונים ניתן לראות את הבמה בצורה ברורה על המסך. לטובת הילדים הקטנים המסכים מספקים את זוויות הראיה שלהם אין, ומקרבים אותם למה שקורה על הבמה.

2. מופעים מוזיקליים – כדי לקבל תמונה מלאה של כל מה שקורה על הבמה מצלמות מלוות את הנגנים והזמרים על הבמה לאורך המופע ואת הוידאו מציגים באופן מידי על מסכי ענק המכוונים לקהל המשתתפים במופע. כך אפשר לראות גם את התמונה הגדולה המשתקפת מהבמה וגם את המתרחש לפרטי פרטים.

3. טקסים – טקסים ממלכתיים או טקסי בית ספר, כיום אי אפשר לתכנן טקס מבלי לקחת בחשבון הצבה של מסך הקרנה על חצובה. במרבית המקרים המסכים מציגים גם את המתרחש על הבמה אך גם תוכן נוסף כמו סרטונים, שירים ומצגות, כהשלמה לטקס הרשמי.

4. שמחות משפחתיות – בכל אירוע משפחתי כיום מוצג קליפ אשר החברים והמשפחה ערכו לחתני השמחה. בין אם בחתונה או ביום הולדת, אתם יכולים להציג את הקליפ על מסך הקרנה חשמלי בעזרת מקרן נייד שמחובר לסמארטפון.

5. עצרות ואירועים פוליטיים – באירועים פוליטיים דווקא המתרחש בקרב הקהל חשוב מאוד. לעיתים רבות מסכים באירועים פוליטיים מציגים את הקהל ואת המחאה העולה ממנו על מנת לחזק את הכוח הפוליטי ואת המטרה לשמה התכנסו המעורבים באירוע.

מסך הקרנה חשמלי

משדרגים כל במה

הצבה של מסכים גדולים כקטנים לצד במות באירועים שונים היא אם כך כלי אשר משדרג את האירוע ולא משנה מה מטרת האירוע עצמו. על מנת להפוך את הבמה למרכזה העניינים את יכולים להציב מסכים להשכרה, ולהשתמש בהם בצורה מתאימה לצרכים שלכם. בשנים האחרונות כוחם של המסכים עלה בעיקר בגלל החשיבות של תוכן ויזואלי כמעורר עניין אצל אנשים. אי אפשר לוותר על תהליך השכרת מסכים לאירועים כיום וכל מי שארגון אירוע יכול להעיד על כך.

אולם כדי לסייע לכם להשכיר את המסך המתאים לצרכים שלכם בצורה האידיאלית ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברת השכרת ציוד לאירועים. חברה מקצועית יכולה לעזור לכם לתכנן את הבמה ולהשכיר את גדלי המסך הרצויים לכם ואת כמות המסכים שתתן מענה לכמות הקהל הצפויה לכם. תנכון נכון הוא שם המשחק בתום הפקת האירועים וכך גם בעת השכרת הציוד. במקום לבזבז כספים מיותר מתקציב ההפקה, אתם יכולים להזמין בדיוק את הציוד הנחוץ, לפרק הזמן הנחוץ ובאיכות הרצויה לכם להפקת האירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !