חינוך הוא עניין של החלטות קטנות לאורך הדרך אשר מעצבות את אופיים של הילדים והופכות אותם לבוגרים שאנו רוצים לראות. מלבד החלק הארי של חינוך פדגוגי מקצועי, הורים רבים רוצים להעשיר את עולם התוכן של ילדיהם על ידי הכשרתם בתחומי עניין שונים. אחד מתחומי העניין המרכזיים להעשרתם ילדים הוא עולם המוזיקה בכלל ועולם הנגינה בפרט. כיום ילדים צעירים רבים מתחילים ללמוד שיעורי נגינה ורוכשים כלים וידע בתחום זה. כחלק מהכשרת הילדים כנגנים הם מתנסים על כלי נגינה שונים, בניהם ניתן למצוא גם את הגיטרה החשמלית. רכישת גיטרה חשמלית היא שלב חשוב בחינוך המוזיקלי של כל ילד. משמעותו באופן כללי היא שהילד רכש את יכולות הנגינה הבסיסיות והוא מסוגל ללמוד לעבוד על כלים מתקדמים ומגוונים יותר ברמה המוזיקלית. אך כדי לקנות את הגיטרה החשמלית הנכונה, צריך לעמוד בכמה פרמטרים ולבחון מספר כלים ביחד עם הילד.

גיטרות חשמליות לילדים מחנכים את הדור הצעיר לאהוב מוזיקה
איך בוחרים גיטרה חשמלית לילד?

שלא כמו תהליך הרכישה של גיטרה קלאסית, גיטרה חשמלית דורשת עוד ציוד נלווה ומשלים. לכן, בעת תהליך החיפוש אחר הגיטרה המתאימה לילד שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון גם את גודל הגיטרה והתאמתה לגופו של הילד, כמו גם את הציוד הנלווה ויכולות האחסון שלו. לצד הגיטרה עצמה, הילד צריך להחזיק גם בציוד הגברה. מומלץ לרכוש ציוד הגברה שיאפשר לילד להכיר את הניואנסים הקטנים של כלי הנגיה אך לא יפריע בעוצמות השמע שלו לסובבים את הילד. התאימו את ציוד ההגברה לביתכם ואפשרו לילד לכוון את המגברים בהתאם לצרכים שלו. כמו גן, גיטרות חשמליות דרושות עבודה עם פדלים ליצירת איזון בין צלילים. בעת רכישת הכלי, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לילד להכיר את מבנה הפדלים ולעבוד איתם בצורה מקצועית החל מהיום הראשון. כלל ותוכלו לספק לילד את המענה המקצועי האידיאלי, כך הוא יפתח כישורי נגינה איכותיים יותר. השקעה בכלי הנגינה מאפשרת לילד להפוך לנגן מקצועי מהר יותר ובמקביל לפתח כישורים מיוחדים יותר.

מוזיקה ככלי למידה

כידוע מוזיקה חובקת בתוכה עולם תוכן שלם אשר מעשיר את הילד ומאפשר לו להביע רגשות ולפתח כישרון מיוחד. אולם למוזיקה יתרון משמעותי נוסף והוא לאו דווקא קשור לתחום המוזיקלי. העוסקים במוזיקה בכלל, ונגנים בפרט מפתחים עם השנים יכולות למידה מהירות מאוד וניתן לראות כי מוזיקאים רבים הם אנשים מצליחים גם בתחומים אחרים. כך שהעשרת עולם התוכן של הילד בתחום המוזיקה מאפשרת לו להגיע להישגים בתחומים רבים ונוספים. צעדיו הראשונים של הילד בתוך עולם המוזיקה הם חשובים להצלחתו, והמקפצה לכלים מתקדמים יותר מהווה אישור להתקדמות החשובה שלו.

אתם בתור הורים רוצים לעשות כל שביכולתכם על מנת לספק לילד שלכם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לחיים בוגרים. על מנת לעשות זאת, אתם רוצים לתת לו בסיס איכותי גם של מורים לנגינה וגם של ציוד וכלי נגינה איכותיים. לכן בתהליך הרכישה של כלי נגינה חדש היעזרו בעצתו של מורה הנגינה אך גם בצוות החנות בה בחרתם לרכוש את הגיטרה החשמלית של הילד. השקיעו בפרטים הקטנים על מנת להתאים את הגיטרה ואת מרכיביה לילד בצורה אידיאלית. החל מרמת גוף הכלי ועד למיתרים ולמפרטים, כל פרט קטן הוא משמעותי לטווח הארוך. כמובן שאי אפשר להגיע להצלחה בלי ניסיון של שנים ואימונים רבים, אך השקעה בנקודת הפתיחה של הילד היא חשובה לא פחות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !