העיסוק בא לידי ביטוי בחיפוש אחר ציוד הגברה ותאורה, אנשים רוצים לאתר ציוד הגברה למכירה כמו בידורית או כל ציוד הנחשב בנישת ההגברה. אלו סוגי רמקולים קיימים בשטח? איזה ציוד יש בפועל? איך שמים את היד ואת העשייה על מקצועיות? יש כמה וכמה פרמטרים לבחירה של עוצמה, מערכת, האם יש לקחת את הפשרות כחלק בלתי נפרד?מה עושים וכיצד רוכשים? חשוב לתת כמה וכמה הדגשים על כך. בחירה של ציוד על כל המשתמע מכך. איזה רמקולים ראוי לבחור?
מערכות וציוד הגברה
יש לא מעט מערכות וציוד הגברה. אופציות שראוי לדבר עליהן. רמקולים מסוגים כאלה ואחרים. ראוי לדבר על איכות הצליל. בחירת מותג או אופי של שירה? איך בוחרים את הצליל הנכון? איכות הצליל הינה מעל לכל. עוצמה של שידור אך לא רק. מערכות המתאימות לרמקולים מותאמים בהתאמה אישית על פי כמות הקהל שיש בסביבה. חשוב ביותר לסמן את גודל האירוע, עוצמה שלא תגרום נזק לאף אחד מהאנשים בסביבה. אירועים גדולים או קטנים? ראשית יש לסמן את כמות האנשים שיש באירוע על מנת שיהיה ניתן להצביע נכון על בחירות נכונות של כמות האנשים הנכונה. מן הסתם אירוע עם רמקול אחד למאה איש לא יעשה את העבודה ועל כך יש לתת את הדעת.
איזה ציוד יש להוסיף למערכת ההגברה
במסגרת הציוד הנבחר, חשוב ביותר לברור איזה מיקסר מתאים. איך מיישמים את הצלילים הנכונים להמשך. נוכח העובדה כי בוחרים רמקולים או מיקרופונים כאלה ואחרים, מדברים על צרכים משתנים בהתאם. מה המטרות בפועל? חשוב ביותר לקחת בחשבון גם את החיבור למיקסר וכל השאר. דרישות כאלה ואחרות שמקומן בבחירת ציוד הגברה ראוי. ליישם מסיבה בלתי נשכחת על הצד הטוב ביותר. בחירת ציוד הגברה עם מספר רמקולים מותאם, התאמה על פי ציוד מתאים וכמובן ציוד הגברה אשר יהווה גיבוי כמו כל השאר. מיותר לציין את אחריות הרכישה על כל המשתמע מכך. אלו הם למעשה רק חלק מהדברים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים את הציוד המתאים ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !