מקרן Viewsonic PX700HD
עולם המקרנים תופס תאוצה. החברות הוותיקות והחדשות מציגות רף גבוה של מקרנים חדשים, חלקם ניידים חלקם נייחים. היום המקרנים מהווים תחליף למסך הפלזמה. יצאנו לבדוק את המקרן של חברת Viewsonic דגם PX700HD.

מהו המקרן?
למקרן יש תפקיד אחד, להציג את התוכן אותו בחרנו על גבי מסך ההקרנה או על גבי קיר לבן. ניתן להציג סרטונים, מצגות, סרטים באיכויות שונות וכמו כן גם לשחק במשחקי קונסולה שונים. הכל תלוי באיכות המקרן אותו בחרתם. חשוב להתאים את מסך ההקרנה לדגם של המקרן, כך תוכלו לקבל את האיכות המתאימה ביותר. היתרון המשמעותי שיש למקרנים על מסכי הפלזמה הוא שעם המקרנים ניתן לשחק בגודל המסך, להתאים אותו למספר האנשים הצופים והם בהרבה יותר ניידים מאשר מסכי הפלזמה.

חברת Viewsonic
חברת Viewsonic היא חברה חדשה יחסית בתחום. החברה מוכרת וחלוקה בדעות, יש אנשים שיותר מתחברים למוצרים שלה ויש כאלו שלא. החברה היא יצרנית של מסכי מחשב, מסכי LCD, מסכי CRT, טלוויזיות, מקרנים נייחים, מקרנים ניידים, טאבלטים ועוד… המוצרים של החברה אמינים ומחזיקים לאורך טווח ממושך אך ניתן למצוא חברות דומות שמציעות מוצרים באיכות זהה ובמחירים נמוכים יותר.

דגם PX700HD
מקרן זה על פניו נראה איכותי, איכות הרזולוציה גבוהה, הניגודיות מתאימה, מרחק ההקרנה עומד על כמעט שמונה מטרים, יש את כל הכניסות הנדרשות. גודל המסך סטנדרטי, חיי המנורה גם כן בסדר. משקלו חריג קצת ביחס למקרנים דומים. למרות הדגם מצויד בטכנולוגית הקרנה DLP עדיין הוא לא מגיע לרמות אותן הוא הציב לעצמו בזמן שמשדרים משדרים בעלי איכות תמונה גבוהה. החדות לא מספיק מהירה והדגם הזה לא מתאים לכל משחק קונסולה. אם מדובר על שימוש משרדי, הקרנה של מצגות וסרטונים קצרים ואין חשיבות לאיכות התמונה, המוצר מתאים והיה נוח למשתמש.
ביחס למה שהחברה מציגה, ביחס למחיר ואם מסתכלים על המוצר עצמו, המקרן הזה לא עומד בדרישות אותן החברה הציבה לו.

מפרט טכני
טכנולוגיה :DLP
רזולוציה טבעית: 1080X1920 Full HD
עוצמת הארה: ANSI LUMENS 3500
ניגודיות: 1:22000
גלגל מנורה: 6 צבעים
1.07 Billion Colors
מרחק הקרנה max (מטר): 7.5
תומך HD: יש
כניסת HD: יש
כניסת USB: יש
הקרנה ב- D3: יש
גודל מסך: 30 עד 300 אינצ’
יחס מימדים: 16:9
חיי מנורה: 10000 שעות
רמקול מובנה: יש
משקל: 2.1 ק”ג
כניסות: VGA+S.VIDEO+RCA
עוצמת הארה: 3500 ANSI Lumens
תאימות: HDTV
רמקול מובנה: כלול
תלת מימד: כלול
כניסות HDMI: שתי כניסות

טכנולוגית הקרנה DLP
היום יש שלוש טכנולוגיות הקרנה בולטות, LCD, DLP, CRT. לכל טכנולוגית הקרנה יש את היתרונות והחסרונות שלה. טכנולוגית ה DLP היא החדישה ביותר מבין שלושת המערכות. DLP הוא סוג חדש ביותר של מערכות עבור המקרנים, המערכת מבוססת על שבב בו נמצאים מראות קטנות, המראות פועלות לפי זרם חשמלי שאותו מייצר המקרן.
המערכת לרוב מתאימה למשדרים בעלי איכות תמונה גבוהה, משחקי קונסולה בה נדרשת חדות תמונה ומהירות. חשוב לציין, המערכת לא יכולה לעמוד בפני עצמה, נדרש מפרט טכני איכותי כדי שהמערכת תוכל לפעול כמו שמצופה ממנה.

123

מחיר המקרן
מחיר המקרן עומד על סביב ה- 2590 ש”ח + מע”מ, לאחר שהוצג המפרט הטכני המחיר היה נראה הוגן, אך הביצועים של המכשיר אינם ברמה מספיק גבוהה. המחיר הוא סביר, אחרי הכל מקרן כן יכול לשרת אתכם לצרכים שונים, הבעיה מגיעה כאשר המקרן פוגש באיכויות תמונה גבוהות. כמו כל מוצר, בדקו בזמן הרכישה שאכן קיימת אחריות על המוצר, שהוא תקין ומוכן לשימוש.

מאיפה ניתן לרכוש את המקרן?
מקרני Viewsonic מומלץ לרכוש מחנות ייעודית, חנות המתמחה במוצרי סאונד הגברה והקרנה. רכישת מוצר ממקום שלא עוסק בתחום הינה לא אחראית וסביר להניח שהמוצר לא ישרת אתכם כמו שצריך. הימנעו ממקומות שמציעים לכם מחירים נמוכים בצורה מחשידה. חפשו מקום שיכול להעניק לכם ליווי מקצועי, שירות אדיב וסבלני ועם זה גם מחירים הוגנים.

רכישת מקרן ממרכז הסאונד היינה האופצייה הכי טובה ! אנו יבואנים של מקרנים, מסכי הקרנה, ואביזרים למקרנים,  ודרכנו תשיגו את המחיר הכי זול בארץ.

מסך הקרנה נחוץ או לא?
ישנם הרבה סוגים של מסכי הקרנה. מסך ההקרנה מאפשר לנו תמונה חדה ואיכותית יותר. אם כבר החלטתם ורכשתם מקרן איכותי, רצוי מאוד שתרכשו גם מסך הקרנה שיעמוד בדרישות המוצר. תוכלו להקרין על גבי קיר לבן אך איכויות המקרן לא יתבטאו בצורה בה הן יכולות להתבטא. למסך ההקרנה יש חומרים מיוחדים המאפשרים הקרנה נכונה ונעימה, במיוחד כאשר מדובר בהקרנה בזמן אור יום.

לחץ כאן ל: מחירון מסך הקרנה

לסיכום
המקרנים הם מוצר שהופך למאוד נפוץ היום, גם לאנשים הפרטיים וגם למקומות מקצועיים. המקרנים יכולים להוות פרסומת למקום, למשוך את תשומת לב הקהל ולשדר יוקרה. תפקיד המקרנים הוא להציג את התוכן אותו בחרנו על גבי מסך הקרנה או קיר לבן. בעזרת המקרנים אנחנו יכולים לשלוט על גודל ההקרנה הרצוי, מה שלא מצוי במסכי הפזלמה השונים. המקרנים יותר ניידים וניתנים למעבר קל ומהיר.

חברת Viewsonic הינה חברה חדשה יחסית בתחום המקרנים, היא יצרנית של מוצרי חשמל שונים, מחשבים, מסכים וכו’… החברה מציגה מוצרים ברמה סבירה, ההתמחות שלה יותר במקרנים שלא מיועדים לאיכות תמונה גבוהה. דגם ה PX700HD של החברה על פניו משדר יוקרתיות ואיכות גבוהה, מבחינת ביצועים הוא בסדר עד שמגיעים לאיכויות גבוהות שם הוא לא פועל בצורה אליה ציפינו.

המקרן ישרת את אלו שלא מחפשים איכות תמונה גבוהה, אלו שנדרשים להציג מצגות, סרטונים קצרים וכו’… מקרן זה מצויד בטכנולוגית DLP. מחיר המקרן הוא 2590 ש”ח + מע”מ, המחיר סביר ביחס למה שהמוצר נותן לנו. רכשו את המוצר ממקום אמין, בעל ביקורות חיוביות, מקום שיכול להעניק לכם ליווי מקצועי, שירות סבלני ועזרה בבחירת הדגם שמתאים לנו. מסך ההקרנה הוא נחוץ בכל בחירה של מקרן כזה או אחר. מסך ההקרנה הוא זה שמשלים את איכות המקרן. מבלי מסך ההקרנה, המקרן אותו רכשנו לא יוכל להגיע לאיכויות אליהם הוא מתאים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !