מסיבת אוזניות

מסיבת אוזניות הגיעה אלינו כגל חדש של מסיבות, ותפצה תאוצה בקרב בני הנוער. יש כאלה שמבחוץ יסתכלו על המבלים בעין עקומה… מאיפה הגיעה אלינו זרם המסיבות הזה ומה עדיף, מסיבה רועשת או שקטה?

מה היא בעצם מסיבת אוזניות?

כשמה כן היא. מסיבת האוזניות היא מסיבה בה המשתתפים רוקדים לצלילי מוזיקה הנשמעת אך רק באוזניות שעל ראשם. לא כמו במסיבה רגילה, כאן אין צורך למערכות הגברה ורמקולים. במסיבות מסוג זה, כל משתתף מקבל אוזניות אלחוטיות שבהן הוא יכול להאזין למוזיקה. המוזיקה מגיעה מעמדה שממנה כולם שומעים את אותו הביצוע. ברגע שנוריד את האוזניות לא נשמע כלום. מסיבת האוזניות פופולרית מאוד במסיבות הרחוב, כך יוכלו המבלים לרקוד לצלילים גם בשעות הלילה המאוחרות מבלי לפגוע באיכות חייהם של המתגוררים באזור. למרות שלרובנו נראה שמסיבת האוזניות היא זרם חדש שהגיע אלינו לא מזמן, מסיבת האוזניות הראשונה נערכה בשנת 1969 במסגרת סרט דמיוני.

מסיבת אוזניות – מחירים

אם אתם רוצים לקבל אינדקצייה למחירי מסיבת אוזניות – לחץ פה ל: מחירון מסיבת אוזניות

איך זה עובד?

השירים שהקהל שומע לא עוברים דרך רמקולים, אלא דרך משדרים מיוחדים המשדרים באופן אלחוטי לאוזניות אותן מקבל כל משתתף. ניתן לשלב מספר ערוצי מוזיקה במקביל על ידי שני די ג’יים או יותר.

בתחילת המסיבה הקהל מקבל זוג אוזניות איתן הוא יבלה לאורך כל הלילה. ישנם מקרים בהם לא ימצא חן בעיני המבלה אותו השיר, במקרה כזה, ישנן מסיבות בהן יש שני ערוצים וניתן להחליף ביניהן, או כמו בכל מסיבה רגילה, תאלצו לרקוד גם לצלילי שירים שאתם לא הכי אוהבים (תמיד ניתן להנמיך או להגביר את הווליום).

איפה ניתן להקים מסיבת האוזניות?

אם אתם מעוניינים לעשות מסיבת אוזניות בעצמכם, מיקום המסיבה הוא הכרחי אך בהחלט גמיש.

לעומת מסיבה רגילה, את מסיבת האוזניות ניתן לעשות בהרבה יותר מקומות ולאורך זמן ארוך יותר.

מה שעליכם לעשות הוא להזמין חברים ולהזמין את הדי ג’יי. מסיבות אוזניות אפשר לעשות החל מרחוב מבודד ושקט בכל עיר בארץ ועד למסיבה בטבע. היתרון המשמעותי הוא שלרוב אין בעיות עם הקמת מסיבת אוזניות כיוון שאין הן מפריעות לציבור.

למי מתאימה מסיבת האוזניות?

מסיבת האוזניות מתאימה לכלל האוכלוסייה במגוון גילאים שונה. מסיבת אוזניות לילדים, תוכלו למצוא בעיקר מסיבת אוזניות אצל הדור הצעיר יותר. ישנן מסיבות המאורגנות על ידי העירייה ומתבצעות במקומות הומי אדם. תוכלו למצוא גם מסיבות לדור הבוגר יותר, כיום גם בבתי אבות ישנן הפעלות הכוללות מסיבת אוזניות. כל מי שאוהב לרקוד וכל מי שאוהב מוזיקה יכול להנות משלל היתרונות של מסיבת האוזניות.

מסיבת אוזניות לארועים

ניתן לערוך הפקות של מסיבת אוזניות לבת מצווה או בר מצווה, ואפילו לחתונה….

 

איך מקיימים לבד מסיבת אוזניות?

הקמת מסיבת אוזניות היא קשה בערך כמו הקמת מסיבה רגילה. הקושי העיקרי הוא לעקוב אחרי מקומות ההשכרה וארגון האירוע עצמו. התוסף היחיד הקיים במסיבת אוזניות הוא, יצירת קשר עם חברת השכרת אוזניות שתוכל לספק לכם את מספר האוזניות המבוקש לאירוע שלכם. ברגע שתסגרו את כל הפינות האלו, עליכם לוודא עם הדי ג’יי שהוא יודע איך לתפעל מסיבת אוזניות ואם יש לו את כל החיבורים הדרושים לכך.

בצורה הבאה תוכלו לוודא שאכן אתם מוכנים להקמת מסיבת אוזניות:

עלות –  העלות נמדדת לפי מחיר על כל זוג אוזניות. ככל שהכמות שתרצו גדולה יותר ככה המחיר על כל אוזניה יופחת.

כמות –  בדקו כמה אנשים אישרו הגעה, לרוב מזמינים כמה “ספיירים” למקרה שיהיו יותר אנשים. במסיבת אוזניות הדבר הכרחי, בגלל שאם יגיעו אנשים נוספים ולא יהיה להם אוזניות הם פשוט ילכו, וככה תפסידו עוד משתתפים למסיבה שלכם.

משלוח –  לרוב חברת ההשכרות תציע לכם משלוח של הסחורה בתמורה לתשלום. אם יש לכם רכב פרטי, אין צורך במשלוח שייקר את עלות המסיבה, עשו זאת בעצמכם. אם זאת, אם בעל חברת ההשכרה דורש את האוזניות בסוף המסיבה והשעה כבר מאוחרת, בדקו את ההעדפות שלכם, משלוח או החזרה באופן עצמאי.

איכות המוצר – ברגע שכבר הזמנתם את הכמות הנדרשת ושילמתם עליה, חשוב מאוד לעבור על כל אוזניה ואוזניה כדי לוודא שאין עליהן שברים ושכולן עובדות, ויש בהן מספיק סוללה להמשך המסיבה. אם תמצאו שבר או פגם על אחד מהמוצרים צלמו ודווחו על זה כדי שלא יחייבו אתכם, כמובן גם בסוף ובמהלך המסיבה שמרו על תקינותם.

מפעיל – במסיבת אוזניות תמיד יהיה מפעיל לאירוע, או כמו שמכנים אותו, די ג’יי. אם זאת, במסיבות ילדים אין צורך להשקיע בדי ג’יי. ישנם מפעילי ימי הולדת שידאגו לכם גם להפעלת הילדים וגם להפעלת מסיבת האוזניות.

לסיכום

מסיבת האוזניות הראשונה אמנם נערכה אי שם בשנות השישים, אך עם החדשנות והטכנולוגיה העכשווית, המסיבה שונה לגמרי. כל אדם בעל מוטיבציה יכול להקים מסיבת אוזניות והמסיבה מתאימה לכלל האוכלוסייה. עם הזמנת האוזניות וודאו תקינות של כל מוצר, בחרו אם להוסיף דמי משלוח. בחירת המפעיל הינה חשובה, הזמינו אדם עם ביקורות חיוביות ועם ביצועים גבוהים בכדי להרים מסיבה ברמה גבוהה. למסיבת האוזניות יתרונות רבים והיא נעימה יותר גם למבלים וגם לעוברים והשבים.

להזמנת מסיבת אוזניות

בטלפון קצר אתם סוגרים את הפינה, 072-216-9002 , אנו מקווים שהכתבה ומידע המקצועי הנ”ל עזר לכם, ותהנו במסיבת אוזניות הבאה שלכם…

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !