היום נדבר על מוצר שאינו מקרן או רמקול מוגבר , היום נבחן חגורת הגברה 691Plus מבית MARTIN SCHOOL הידועה, חגורת הגברה היא מוצר שנועד לעזור להגביר קול ,

בדרך כלל הרוכשים מוצר זה הם מורי דרך, מרצים וכמובן גם מדריכי ספורט יוגה וכדומה.. הפתרון שה-691Plus מציע לנו הוא הגברת קול בצורה בהירה וברורה ובד בבד גם מציע ניידות בלתי מתפשרת.

ה-691Plus הוא מגביר קול איכותי , עוצמתו היא 40WATT שהיא גבוהה בהשוואה לכל חגורות ההגברה שיצא לי לעבוד איתן ולבחון אותן, בנוסף הסוללה המובנית יכולה לעבוד עד 15 שעות לפי הוראות היצרן.

חגורת ההגברה בנויה משני חלקים, גוף ההגברה, מן רמקול קטן נייד ,ומדונה המתחברת לגוף ההגברה בכניסת הMIC הייעודית, משקלו של המגבר הוא 190 גרם , קל במיוחד מהמקבילים בקטגוריה.

בנוסף ישנה גם טכנולוגיית BLUETOOTH מובנית להשמעה ממקור חיצוני, דבר שאינו מובן מאליו בחגורת הגברה וזוהי הפעם הראשונה שאני נתקל בתצורה כזו בחגורת הגברה.

דבר חשוב הוא שישנה אופציית הקלטה היכולה לבוא לעזר במקרים רבים, לאפשרות זו ורבות אחרות ניתן לגשת בקלות באמצעות מסך הLED וכפתורי הניווט המובנים .

חגורת הגברה 691Plus אמור להתאים בצורה מבריקה למרצים ,מורי דרך, מדריכים ועוד… זאת לדברי היצרן, את כל הנתונים הללו אנו נבחן היום בהרחבה.

נתונים טכניים:

דגם: 691Plus

עוצמה: 40 וואט

שעות עבודה (סוללה): עד 15 שעות

חיבור בלוטוס; יש

רדיו; יש

חיבור USB; יש

הקלטה; יש

משקל: 190 גרם

האריזה כוללת : מגבר, מיקרופון מדונה, רצועת נשיאה ,כבל AUX , מטען.

נתונים נוספים: מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים (רעשי רקע ושריקות)


פתיחת האריזה ושימוש.

בפתיחת האריזה הקטנה אנו מגלים מיד את כל הדברים הנכללים באריזה, תחילה את המגבר עצמו ואת מיקרופון המדונה וכלה בכבל AUX ,רצועת נשיאה, מטען וכמובן הוראות הפעלה ואחריות.

בהוצאת ה- 691Plus ניתן להבחין בקלות המכשיר, משקלו הנמוך בא לידי ביטוי בנשיאה למשך זמן ארוך למשל בטיול בשטח וכו…

המגבר עצמו הוא בצורת ריבוע כפי שניתן לראות בתמונות, בחלקו העליון נמצא כפתור ON\OFF ווליום ,חיבור הMIC שלנו בנוסף למסך הLED וכפתורי הניווט שעליהם נרחיב בהמשך,

בצדו הימני של ה- 691Plus ישנה כניסת USB וכניסת כרטיס זיכרון TF המיועדות להזנת תוכן אל המגבר באמצעות DISK ON KEY או כאמור כרטיס זיכרון.

בצד שמאל של המכשיר ישנו שקע הטעינה למכשיר עצמו שכאמור חיי הסוללה הם ארוכים במיוחד בהשוואה למקבילים בקטגוריה.

מסך הלד מציג את חיי הסוללה הנותרים ובנוסף ישנן כמה אפשרויות להפעלה:

MUSIC אפשרות הנועדה להפעלה של  הUSB וכרטיס הזיכרון וכוללת אפשרות של הצגת התיקיות הנמצאות בכונן או הפעלה מיידית של כל המוזיקה הנמצאת ועוד…

BLUETOOTH– כשמה כן היא, מקשרת בין חגורת ההגברה למכשיר בעל יכולות BLUETOOTH ( כל סמארטפון יספיק למשימה)

RECORD– הקלטה של התוכן המוזן בMIC , והשמעתו מחדש במועד מאוחר.

SYSTEM STTINGS – הגדרות המכשיר הכוללות הגדרות שפה, תאורת המסך ,ניגודיות המסך  וכו..

תפעול האפשרויות הרבות מתבצע באמצעות המקשים העליונים בצידי המסך והוא תהליך פשוט מאוד ואחרי פעמיים ,שלוש של הפעלת המוצר הוא מובן ופשוט להפעלות נוספות.

פשטות ההפעלה..

ההפעלה הראשונה פשוטה מאוד, חיבור מיקרופון מדונה לחגורת ההגברה נעשה בפשטות והנחת המדונה על הראש גם כן, ההדלקה מתבצעת באמצעות כפתור הVOLUME שמתפקד גם ככפתור הפעלה.

אחרי הצבת המיק המתכוונן במקום האידיאלי ,כ20-25 מ”מ מפה הדובר , מיד ניגשנו לשטח פתוח לבחון את עוצמתו ובהירות הקול הנשמרת, יש לומר שהופתענו לטובה מהמיקרופון המצורף,

הקול הנשמע למרחקים נשאר רהוט וברור, לא חווינו שום פידבקים או נפילות וגם ממרחק של 20-30 מטרים ניתן היה לשמוע את הדובר בצורה מוחלטת ונקייה במיוחד.

אחרי המבחן הראשון שבו ה- 691Plus עמדה בגבורה, ניגשנו להזנת תוכן באמצעות הUSB, הסאונד הניתז מן המגבר הקטן אמנם לא היה עשיר בצלילים נמוכים במיוחד אך לאור הנסיבות נתן חוויה מספקת בהחלט של סאונד ברור ונקי .

מסקנות:

אם אני הייתי מורה דרך בשבילי ישראל או העולם הייתי שמח אם היה ברשותי מכשיר יעיל וקל כמו ה- 691Plus, הביצועים מרשימים, מכל הבחינות .

בנוסף על הקול בעוצמה הכבירה ,אנו מקבלים גם חדות ובהירות לא מתפשרת , וכל זה בחבילה של לא יותר מ200 גרם!!

חיי הסוללה מופלאים וקיבלנו ממצאים לא רחוקים מדברי היצרן העומדים על 14-14.5 שעות עבודה !

מבחינתי זהו חיבור מנצח של רכיבים , והתוצאה בהחלט חיובית, ה- 691Plus אכן יוכל להתאים לכל אחד החפץ להגביר את קולו אם מדובר בשטח פתוח או בעל קול חלש ,

אם ברצוננו להשמיע תוכן כלשהו ועוד.. ה- 691Plus מבית MARTIN SCHOOL עונה על כל הדרישות בצורה אופטימלית!

מאת: דודי שמואלי – יועץ ומומחה בידוריות וחגורות הגברה

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !