סקירת מוצר מכונת בעות סבון נטענת

היום על “מדף הניתוחים” עוד מוצר במה ואירועים נפוץ מאוד, מדובר על מכונת בועות סבון נטענת מבית EOP STAGE EQUIPMENT
בדרך כלל במכונות בועות סבון מסוג זה דרושה אספקת מתח חשמלי קבוע, במקרה זה אנו מקבלים מכונת בועות סבון הנטענת באמצעות 8 סוללות AA, בנוסף ישנו שלט אלחוטי להפעלה מרחוק
המוצר הוא מאוד פשוט וקל להפעלה , המכונה עצמה קלת משקל ונוחה לניוד ממקום למקום .

בואו נתחיל בעבודה…

בפתיחת האריזה הופתעתי מגדלה של המכונה וכשהוצאתיה גם הופתעתי ממשקלה, המכונה בערל בגודל של ריבוע 30*30 ומשקלה קל מאוד פחות מקילו לדעתי.
בנוסף למכונה עצמה ישנו מן מתלה שמתחבר למכונה באמצעות 2 ברגים שחורים המצורפים גם הם, וגם כמובן שלט אלחוטי הנותן לנו את האפשרות לשלוט על המכונה מרחוק.
באחורי המכונה נמצא המתג הראשי שלנו, בו יש שלושה מצבי הפעלה 1- הפעלה קבועה סדירה 0- כיבוי ,2- הפעלה דרך השלט האלחוטי.
בצד המכונה ישנם ארבעה ברגים שצריך להוציאם כדי להזין סוללות במכונת בועות, בחזית המכונה נמצא גלגל הבועות שלנו, אגן החומר וכמובן המפוח הזורק את הבועות לכל עבר.
אחרי מיקום נכון של המכונה בחדר לפי זרימת אוויר והתפרשות על החלל, ניגשנו להפריח קצת בועות,
אופן הזנת חומר לבועות (מומלץ לא מחליק ) קל מאוד ופשוט צריך למלא את אגן הפלסטיק הקדמי במכונה על הקימור שמורה על MAX
אחרי הזנת החומר הפעלנו את המכונה על מצב 1 -הפעלה קבועה, המפוח והגלגל ניעורו לחיים והתחילו למלא באופן סדיר ויציב את כל החדר בבועות,
כמובן שמדובר באולמות או חללים גדולים יותר מומלץ להשתמש בשני מוקדים של בועות או מכונת בועות סבון גדולה וכו…
הפעולה הסדירה הייתה חלקה וזרמה ללא תקלות מצב זה נועד כאשר אין לנו את הזמן או האפשרות להפעלה באמצעות שלט .
ההפעלה בצורה השנייה ,באמצות השלט האלחוטי, פשוטה מאוד גם כן, ישנו כפתור על השלט להפעלה וכל פעם שיש צורך בעוד בועות פשוט לוחצים על השלט והבועות ניתזות לכל עבר.
טווח זריקת הבועות של המכונה הוא בסביבות 3 מטר ויכול להיות גם יותר, סך הכל דחיסות ותדירות הבועות מספקת מאוד כמובן כשמדברים על מכונה שמופעלת ע”י סוללות .

היה מצופה ואף נצרך שתהיה גם מכונת עשן קטנה נטענת, אולם בשל הסיבה שמכונת עשן צריכה “לחמם” את הנוזל המיוחד, וכידוע גוף חימום צורך הספק חשמלי גבוהה ביחס למאוורר של מכונת הבועות, לעת עתה בשנת 2018, עדיין לא בנמצא מכונת עשן נטענת הפועלת ע”י סוללות, כך שאם תצטרכו להפעיל מכונת עשן במקום בו אין חשמל בהישג יד, תצטרכו להצטייד גם עם גנרטור.

מסקנות

הדברים שעומדים לזכות המכונה הזו הם רבים כגון פשטות התפעול וקלות המשקל והניוד שלה, גם העובדה שמדובר במכונה ניידת לגמרי שעובדת על סוללה  נזקפת לזכותה
תוספת שאף פעם לא מזיקה היא האופציה להפעלה באמצעות השלט האלחוטי, סך הכל מדובר במכונה שעושה את העבודה אך עם זאת כמו שאמרתי באירועים גדולים ובחללים גדולים מומלץ להשתמש לפחות בשתי מכונות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !