– 3 מגפונים מומלצים :

היום נדון ב-3 אופציות מומלצות אם ברצונכם לרכוש מגפון לצרכים שונים :

מגפון הוא מוצר ותיק מאוד, אנו זוכרים אותו לטובה עוד מימי המציל בים, מגפון נועד להיות מכשיר הגברה אישי במצבי קיצון, כמו שאמרנו בים, וכמובן בעוד מקומות רבים ושימושים רבים כגון הגברה אישית במפעלים רועשים וסביבות עבודה הומות וכמובן גם לצורך מחאה והפגנה או אפילו במקרים מסויימים נתקלתי בדרישות למגפון עם מיקרופון נשלף גם כדי לצעוק ל”בית האח הגדול” .

בהמלצה זו ניתן לכם 3 אופציות של מגפונים מומלצים בעוצמות ובגדלים שונים , כל אחד מהם מתאים למטרתו העיקרית באופן אידאלי ועונה על צרכי מטרה זו בצורה הטובה ביותר .

מגפון 50W USB

המגפון הראשון שנדבר עליו הוא מגפון 50W USB , מגפון זה עצמתי במיוחד וכולל אופציות רבות ומגוונות, העצמה הכללית היא 50W וזוהי כמובן עצמה רבה במיוחד למגפון וכזו שתספיק לשימושים בשטחים פתוחים במיוחד או רועשים מאוד. כמובן , גם לצורך הפגנות ומחאות מומלץ להשתמש במגפון כזה בעקבות מגוון האופציות המצויות בו, כגון הקלטה, שבה אני מקליט קטע קול ומיד אחרי לוחץ על כפתור PLAY והמגפון משמיע את אותו הקול שוב ושוב. האופציה הנוספת שישנה במגפון זה היא הזנת תוכן להשמעה במגפון דרך כניסת הUSB באמצעות DISK ON KEY שבו ניתן להזין רצועות מוזיקה או קטעי דיבור , או הקלטות רבות של קול שהכנו מבעוד מועד.

מגפון 35W כולל הקלטה

המגפון הנ”ל הוא מגפון חזק מאוד ועצמת הקול הנשמעת ממנו גבוהה מאוד , כמו ב50W ניתן להקליט קטע קול ולהשמיעו מיד לאחר מכן, דבר שמקל על השימוש במגפון, אפשרות זו צורכת מאיתנו אנרגיה מאוד מועט, למעט ההקלטה הראשונית אין צורך לעשות שום דבר אחרי שלחצנו על PLAY.

מגפון זה יספיק בעוצמתו לשימושים רבים גם כן, כגון הפגנות ,נגד הפס”ד, מפעלים רועשים והאנגרים גדולים ומרווחים.

מגפון 80W עוצמתי במיוחד

מגפון זה עצמתי במיוחד וכולל אופציות רבות ומגוונות, העצמה הכללית היא 80W וזוהי כמובן עצמה רבה במיוחד למגפון וכזו שתספיק לשימושים בשטחים פתוחים במיוחד או רועשים מאוד. אומנם אין לו אופציית הקלטה, אך הוא כולל כניסה לדיסק אונקי וכולל גם מיקרופון נשלף.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !