בידורית אישית ניידת יד 2

הבידוריות הניידות הן גרסה משודרגת של הבידוריות הנייחות. היתרון המשמעותי שלהן הוא המשקל, הניידות והנוחות. החיסרון הוא אורך הזמן שהבידוריות יכולות לעבוד ללא הטענה.

האם קיים במלאי בידורית ניידת יד 2?

כן, בכדי לדעת אם הדגם הספציפי אותו אתם רוצים קיים בסניף הקרוב לבית שלכם התקשרו אל שירות הלקוחות שלנו. אם לא נמצא הדגם בסניף הרצוי הוא ודאי נמצא בסניף אחר, אנו פועלים עם משלוחים גם כן.

 

האם כדאי לקנות בידורית ניידת יד 2?

לכל אדם יש את השיקולים שלו, אם מצבכם הכלכלי מאפשר קנייה של מוצר חדש העדיפו את הבחירה הזו. אך אם אתם רק מנסים את המוצר, או לא יכולים להרשות לעצמכם הוצאה כספית גבוהה, העדיפו לקנות בידורית ניידת יד 2.

האם יש הבדל בין בידורית ניידת יד 2 לבידורית ניידת חדשה?

כמובן, הבידוריות הניידות יד 2 תקינות מבחינה טכנית, עובדות ופועלות כראוי. אך מבחינה חיצונית לרוב המוצרים יהיו פחות נעימים לעין. בידוריות שעברו שימוש דהויות יותר, ובעלות פגמים חיצוניים.

כמה עולה בידורית ניידת יד 2?

מחיר הבידוריות משתנה בהתאם לדגם המבוקש. כאשר יש לכם מוצר מסוים אותו אתם רוצים נוכל לתת לכם מחיר מדויק. לרוב, המוצרים זולים יותר בכל 50 אחוזים.

היכן ניתן לרכוש בידורית ניידתית יד 2?

ניתן למצוא בידוריות ניידות יד 2 אצלנו בחנות, במרכז הסאונד. אנחנו יבואנים של ציוד סאונד והגברה וכל הנוגע בזה. ניתן למצוא בכל אחד מסניפי הרשת מוצרים יד 2, כאן במרכז הסאונד תוכלו למצוא מבחר שלם של בידוריות ניידות מכל הדגמים. ישנם אתרי אינטרנט המציעים שירות יד 2 אך לרוב התמונות מטעות את הציבור והמחיר לא שווה את חוסר הוודאות הקיים בעסקה, גם קיים חוסר התקשורת עם הספק.

תוכלו להזמין אצלנו את המוצר גם דרך אתר האינטרנט או באמצעות שיחה טלפונית ולקבל את המוצר עם משלוח עד הבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !