גיטרה קלאסית יד 2

הגיטרות הקלאסיות הן הנפוצות ביותר בקרב הנגנים המתחילים וגם מספר לא קטן של נגנים ותיקים מעדיפים את הגיטרות הקלאסיות על פני גיטרות אחרות. הסאונד הייחודי של הגיטרה הקלאסית הוא רך ונעים לשמיעה. הגיטרות הקלאסיות שונות מהגיטרות האחרות מבחינת רוחב צוואר הגיטרה, הסאונד והמיתרים העשויים מניילון.

לחץ כאן ל: מחירון גיטרה קלאסית | שימו לב, כי המחירים היינם לגיטרה קלאסית חדשה, גיטרה קלאסית יד 2, נמוכה בכ-50% ממחיר המחירון. 

האם קיים במלאי גיטרה קלאסית יד 2?

כאן במרכז הסאונד תוכלו למצוא מבחר שלם של גיטרות קלאסיות יד 2 המוצעות למכירה. מדי יום מגיעים אלינו לקוחות אשר רכשו בעבר מוצרים ומעוניינים להתחדש ולהתקדם לשלב הבא. בנוסף, תוכלו למצוא במרכז הסאונד עוד כלי נגינה ומוצרי סאונד והגברה יד 2. כדאי להתקשר לפני שמגיעים אל הסניף בכדי לוודא שהדגם אותו אתם רוצים נמצא בסניף הקרוב לביתכם. במקרה ולא, סביר להניח שנמצא את הדגם בסניף אחר.

האם כדאי לקנות גיטרה קלאסית יד 2?

הבחירה אם לרכוש מוצר חדש מהחנות או לקנות מוצר יד 2 תלוי בצרכן. לצערנו יש הרבה נגנים מתחילים שלאחר מספר חודשים בודדים של השקעה זונחים את עולם הנגינה. לכן, נמליץ למתחילים בינינו לרכוש גיטרה יד 2 כדי לבדוק אם באמת זו התשוקה שלהם. כמובן שהרבה יותר נעים לנגן במוצר השייך לכם וכך החיבור שנוצר יותר עמוק. בחירה זו נתונה לשיקול דעתכם ולמצבכם הכלכלי.

האם יש הבדל בין גיטרה קלאסית יד 2 לגיטרה קלאסית חדשה?

כמובן, על גיטרות ישנות סביר להניח שנמצא פגמים זעירים כמו שריטות או מכות לצד תיבת התהודה. הפגמים אינם משפיעים על איכות הסאונד אבל הם נראים לעין. גיטרות חדשות תמיד יותר נעימות וכאשר אנחנו רוכשים מוצר חדש אוטומטית אנו משקיעים יותר זמן בשימוש במוצר.

 

כמה עולה גיטרה קלאסית יד 2?

המחירים משתנים בהתאם לדגם. תוכלו למצוא מבחר שלם של גיטרות קלאסיות יד 2, כאלה מעבודת יד וכאלה של מותגים וכן הלאה… לכן, רק כאשר יש לכם דגם ספציפי אותו תרצו לרכוש נוכל לאמוד לכם מחיר מדויק. המחירים של גיטרות יד 2 הם לרוב כ 50 אחוזים זולים יותר מאשר המחירים של גיטרות חדשות.

היכן ניתן לרכוש גיטרה קלאסית יד 2?

ניתן למצוא גיטרות קלאסיות יד 2 אצלנו בחנות, במרכז הסאונד. אנחנו יבואנים של ציוד סאונד והגברה , בידוריות ניידות, , תאורה, מקרנים , וכמובן כלי נגינה, וכל הנוגע בזה. ניתן למצוא בכל אחד מסניפי הרשת מוצרים יד 2, כאן במרכז הסאונד תוכלו למצוא מבחר שלם של גיטרות, החל מגיטרות קלאסיות ועד לחשמליות וליוקללה. כמו כן, ישנם אתרי אינטרנט המציעים שירות יד 2 אך לרוב התמונות מטעות את הציבור והמחיר לא שווה את חוסר הוודאות הקיימת בעסקה, גם קיים חוסר תקשורת עם הספק.

תוכלו להזמין אצלנו את המוצר גם דרך אתר האינטרנט או באמצעות שיחה טלפונית ולקבל את המוצר עם משלוח עד הבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !