ערכת קריוקי יד 2

ערכות הקריוקי הן מעין בידוריות, לעיתים ניידות ולעיתים נייחות. ערכות הקריוקי נפוצות בעיקר בקרב בני הנוער, חדרי קריוקי, חדרי בריחה, אולמות אירועים וכן הלאה… יש לשים דגם על קנייה במקום המיועד לכך ולא סתם בתחנות דלק, כיוון שבמקומות כאלה שהמחירים כל כך נמוכים המוצר לא שורד לאורך זמן.

 

לחץ כאן ל: מחירון ערכת קריוקי | שימו לב, כי המחירים היינם לערכת קריוקי חדשה, ערכת קריוקי יד נמוכה בכ-50% ממחיר המחירון.

האם קיים במלאי ערכות קריוקי יד 2?

אצלנו במרכז הסאונד תוכלו למצוא שלל דגמים של מערכות קריוקי, בכדי לדעת אם הדגם הספציפי אותו אתם רוצים קיים בחנות עליכם יהיה להתקשר ולוודא עם שירות הלקוחות שלנו שאכן המוצר נמצא בסניף המבוקש. סביר להניח שאם לא מצאתם אותו בסניף המבוקש, המוצר קיים בסניף אחר.

 

האם כדאי לקנות ערכת קריוקי יד 2?

העדיפות היא תמיד לרכוש מוצר חדש עם אחריות תקינה ובלי “קילומטרז’ “. הבחירה נתונה לשיקול דעתכם ולמצבכם הכלכלי. אם מדובר על מקום מקצועי העוסק בענייני קריוקי כמו חדרי קריוקי מומלץ לכם לרכוש מוצר שלא עבר שימוש. אם מדובר על תחביב זמני ההעדפה שלכם היא ערכת קריוקי יד 2.

האם יש הבדל בין ערכת קריוקי יד 2 לבין ערכת קריוקי חדשה?

כמו בכל מוצר שעבר שימוש, גם בערכות הקריוקי יד 2 אפשר יהיה למצוא שריטות על גבי המוצר והוא לא יהיה מבריק כמו המוצר החדש, אך מבחינת ביצועים אנחנו מוכרים רק מוצרים מושלמים. תמיד יהיה לנו יותר כיף לרכוש מוצר חדש מהחנות שלא עבר שימוש אבל לעיתים לא נוכל להרשות לעצמו. כמו כן, על ערכת קריוקי חדשה כנראה שאתם תשמרו בצורה יותר ראויה מאשר ערכת קריוקי יד 2.

כמה עולה ערכת קריוקי יד 2?

המחירים משתנים בהתאם לדגם המבוקש, ברגע שתבחרו לעצמכם דגם ספציפי אותו אתם רוצים אז נוכל לתת לכם מחיר מדויק. במבט כללי, כל מוצרי יד 2 הם זולים בכ 50 אחוזים מאותו דגם חדש.

היכן ניתן לרכוש ערכת קריוקי יד 2?

ניתן למצוא ערכת קריוקי יד 2 אצלנו בחנות, במרכז הסאונד. אנחנו יבואנים של ציוד סאונד והגברה וכל הנוגע בזה. ניתן למצוא בכל אחד מסניפי הרשת מוצרים יד 2, כאן במרכז הסאונד תוכלו למצוא מבחר שלם של ערכות קריוקי, בידוריות נייחות או ניידות ומוצרי סאונד והגברה. כמו כן, ישנם אתרי אינטרנט המציעים שירות יד 2 אך לרוב התמונות מטעות את הציבור והמחיר לא שווה את חוסר הוודאות הקיימת בעסקה, גם קיים חוסר התקשורת עם הספק.

תוכלו להזמין אצלנו את המוצר גם דרך אתר האינטרנט או באמצעות שיחה טלפונית ולקבל את המוצר עם משלוח עד הבית.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !