בשנים האחרונות נראה שקיימת מגמה לערוך יותר ויותר אירועים, מכל הסוגים, במקומות פתוחים מאשר במקומות סגורים. ניתן כמובן לקיים את כל סוגי האירועים בחצרות, במקומות פתוחים, לדוגמה לבחור לערוך את אירוע החתונה בחצר הבית. חשוב רק להקפיד לעשות את ההתאמות הנדרשות. אירוע המתקיים בחצר דורש מתן תשומת לב והתאמה מבחינת תנאי מזג האוויר, הסאונד, התאורה, עיצוב המקום, גודל האירוע ועוד. הדוגמאות לאירועים שאפשר לקיים בחצר הן רבות: בריתות, מסיבות רווקים/רווקות, חתונה בחצר, ימי הולדת בפארק בחיק הטבע ועוד. כאשר באים לערוך אירוע בחצר – למשל לתכנן חתונה בחצר, חשוב לזכור שמדובר במקום פתוח ובתנאי שטח ולבחור בהתאם את ציוד ההגברה. בדרך זו, תוכלו ליהנות מסאונד איכותי בחתונה או כל אירוע אחר המתקיים בחצר.

 

 

מדוע בכלל צריך להתאים סאונד לאירוע שנערך בחצר?

כשעורכים אירועים בחוץ לדוגמה חתונה בחצר, מכיוון שמדובר בשטח רחב ופתוח, הסאונד נשמע חלש יותר כי הוא מתפזר בחלל וגם מושפע מרוחות שנושבות, גשמים וכדומה. על מנת להתגבר על זה, חשוב להשקיע בציוד הגברה איכותי שכולל מפרט חזק וחדשני, כדי שהסאונד במהלך האירוע יהיה איכותי.

 

על מה חשוב להקפיד כשמתאימים סאונד לאירוע המתקיים בחצר?

 

ישנם מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם בבחירת הסאונד לאירוע המתקיים בחצר:

 

אם ניקח לדוגמה חתונה הנערכת בחצר, חשוב מאד להצטייד במערכת הגברה איכותית וגדולה ולהוסיף לה ציוד הגברה שיחזק את עוצמת הסאונד. כדאי להשקיע במערכת הגברה ברמה גבוהה, המכילה מגברים, רמקולים, מיקרופונים ומיקסרים. כאשר הרכיבים שמהם בנויה מערכת ההגברה איכותיים יותר, כך הסאונד שמתקבל הוא נקי ואיכותי יותר. מומלץ לבחור במערכת הגברה מצוינת, הכוללת מפרט מתקדם והמתאימה את חוזק הסאונד לשטח פתוח כך שאיכות הסאונד שמקבלים היא ברמה הטובה ביותר. כמו כן, יש לבחור במערכת הגברה שתהיה עמידה בכל תנאי מזג האוויר, בהתאם לעונה שבה נערכת החתונה בחצר (רוחות, שמש או גשם). רצוי כמובן לוודא שיש בנוסף גם ציוד גיבוי אם יתרחשו תקלות כלשהן. בצורה הזו אתם יכולים להיות בטוחים ושקטים במהלך החתונה בחצר.

 

 

מיקום הרמקולים הוא קריטי בחתונה בחצר כי מדובר על מרחב פתוח. חשוב להקפיד למקם את הרמקולים המוגברים בצורה הטובה ביותר על מנת להשיג סאונד איכותי. יש לקחת בחשבון את גודל החצר שבה מתקיימת החתונה, מהי כמות המוזמנים, עמדת הדי ג’יי, מיקום החופה, רחבת הריקודים ועוד.

 

 

דבר נוסף חשוב שאסור לשכוח הוא גנרטור. אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת, שבת חתן או חתונה בחצר הבית, מומלץ ביותר להיערך מראש לכל מקרה שלא יהיה, ולהחזיק בגנרטור. אם אתם לא מחזיקים בבית גנרטור באופן קבוע אפשר לשכור גנרטור למהלך האירוע, שיספק את החשמל הדרוש לקיום האירוע מבחינת התאורה, ציוד הסאונד, המקרר ועוד.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !