כאשר רוכשים רכבים יד שניה, את כל התוספות והשדרוגים לרכב אתם צריכים לבצע בעצמכם. אם הייתם רוכשים רכב מהיבואן הרשמי או חנות המוכרת רכבים חדשים, הייתם יכולים להזמין מראש רכב הכולל שדרוגים כמו מערכת הגברה מקצועית, מערכות מולטימדיה ותוספות דומות, אך במקרה ואתם רוכשים רכב מיד שניה, תצטרכו לבצע בעצמכם את כל התוספות הללו, בין אם ממש אתם תבצעו את ההתקנה הזו (אם יש לכם מספיק ידע בתחום), או שתפנו אל מוסך מקצועי בו יתקינו עבורכם את המערכת.

אך לפני שאתם בכלל חושבים על ההתקנה, הצעד הראשון הוא לחשוב על הרכישה. אם אתם רוצים לדעת כיצד לבחור את מערכת הרמקולים וההגברה הנכונה ביותר עבורכם ועבור הרכב שאתם רוכשים, קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

התאמה לסוג הרכב
שימו לב כי ישנם רכבים אשר מגיעים כבר עם מערכת רמקולים מותקנת, ואם אתם רוצים רק להחליף את המערכת הזו במערכת חדישה ואיכותית יותר, עליכם לוודא כי המערכת החדשה שאתם בוחרים מתאימה לרכב מבחינת צורת ההתקנה שלה, הגודל של הרמקולים וכדומה.

אם תבחרו מערכת המתאימה באופן מלא לסוג של הרכב שאתם רוכשים, תוכלו לחסוך מעצמכם הוצאה גדולה יחסית שרבים מרוכשי רכבים יד שניה מכירים – הוצאה על התקנה. אם מדובר בפירוק של מערכת קיימת והתקנת חדשה בדיוק באותה הצורה, עלויות ההתקנה הינן נמוכות יותר, וכך גם זמן ההתקנה. בנוסף, אם יש לכם מעט ידע בתחום, ייתכן כי אפילו תוכלו לבצע התקנה כזו בעצמכם וכך לחסוך זמן רב.

התאמה לצרכים שלכם
איזה סוג של נהגים אתם? האם אתם נהנים לנהוג ולשמוע מוסיקה מרגיעה או הרצאות שיאפשרו לכם ללמוד משהו תוך כדי נהיגה ולנצל את הזמן, או שאתם מעדיפים מוסיקה בקולי קולות? עליכם לדעת מה הצרכים שלכם בכדי לבחור את המערכת הנכונה. אלו אשר מעדיפים מוסיקה בווליום נמוך או שמע מסוג כזה, יוכלו להסתפק במערכת פשוטה יחסית, ללא מספר גדול של רמקולים או עצמת שמע גבוהה במיוחד. לעומת זאת, כאלו אשר מחפשים שמע איכותי ווליום גבוה יצטרכו מערכת הרבה יותר איכותית וגדולה, מערכת הכוללת מספר די גבוה של רמקולים, איזון בס ועוד הגדרות חשובות אשר משפיעות על איכות השמע בווליום גבוה. כמובן, מערכת מהסוג הזה

הינה גם יקרה יותר ולכן אין טעם להשקיע במערכת כזו אם אתם לא באמת מתכוונים להשתמש באופציות שהיא מציעה.
והמלצה אחרונה – אם אין לכם מספיק ידע בתחום, אל תבצעו את הבחירה לבד. בין אם מדובר ברכבים יד שניה ובין אם באביזרים להגברה, התייעצו עם אנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם, ומבינים בתחום, ובצעו השוואה בין כמה חנויות או ספקים שונים בכדי למצוא את הרכב או את המערכת הנכונה ביותר עבורכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !