בתור הורים אנחנו אחראים לכל מה שקורה לילדים שלנו, בין אם זה ברמת החינוך, הבריאות או כל הצרכים של הילד. אחד מהדברים שחייבים לעמוד לנגד העיניים שלנו זה גם החינוך למוזיקה ולעולם הרוח של הילד כי אי אפשר להתעסק רק בחומריות. לכן, אם הבן שלכם הגיע לגיל 15 ואתם מחפשים לו את המתנה המושלמת, כדאי יהיה לחשוב על משהו שקשור למוזיקה. למה שהבן שלכם יתחיל ככה סתם לנגן על כלי נגינה מסוים אם לא תעודדו אותו לכך? אם לא תיקנו לו פסנתר, גיטרה או כל כלי אחר שיוכל למצוא חן בעיניו? הכוונה היא לא להכריח את הילד לנגן אלא לעודד אותו בדרכים שונות כי נגינה יכולה להעשיר את חייו מאוד. גיטרה זו יכולה להיות בחירה נפלאה מכמה סיבות:

  • גיטרות לא תמיד חייבות לעלות הרבה
  • באופן כללי יותר פשוט ללמוד לנגן עליהן לעומת כלי נגינה אחרים
  • ניתן לקחת את הגיטרה לכל מקום ולכן היא יותר חברתית

זה לא במקרה שכל כך הרבה בני נוער אוהבים לנגן על גיטרות, אז למה שלא תיקנו לבן שלכם מתנה מרגשת שכזו?

 

כל מה שצריך לבדוק לפני הרכישה

 

ראשית, אתם צריכים להחליט האם אתם רוצים לקנות גיטרה קלאסית, חשמלית או אולי אקוסטית. שנית, חשוב לדעת שכל תחום כזה יש הרבה מאוד אפשרויות כי יש בימינו אינספור גיטרות ברמות שונות. אם אתם מחפשים גיטרה קלאסית כדאי יהיה לבדוק ממה הן עשויות, עד כמה הן איכותיות וגם כמה הן עולות. כדאי לזכור שאומנם מדובר על מתנה לבן האהוב שלכם אך הם הוא רק בדוק עכשיו האם נגינה זה בשבילו, לא בטוח שכדאי יהיה לקנות לו את הגיטרה הכי יקרה שיש. במידה ואתם לא בטוחים לגבי הרכישה תמיד תוכלו להתייעץ עם המוכרים וגם לקרוא אונליין חוות דעת אודות סוגי גיטרות שונות כי זה יסייע לכם בבחירה.

 

כמה הגיוני לשלם?

 

אם מעולם לא קניתם גיטרה, חשמלית או מכל סוג אחר, אתם בוודאי תוהים כמה זה צריך לעלות ולאיזו הוצאה כלכלית להכניס את עצמכם. חשוב לדעת שלא תמיד מדובר על הוצאה כלכלית שחייבת להיות גבוהה מידי כי זה מאוד תלוי האיכות הגיטרה שאתם קונים. בנוסף לכך, כדאי לדעת שיש מבצעים טובים ויש גם הבדלים במחירים שתוכלו למצוא בכל אחת מהחנויות כך שטוב תעשו אם תשוו ותבדקו לעומק את האופציות השונות. לקנות מתנה כזאת לילד המתבגר שלכם זו בחירה נהדרת ואין ספק שהוא יתרגש מכך מאוד. עכשיו כל מה שנותר לכם זה רק למצוא גם מורה טוב לגיטרה כי בצורה כזאת יהיה לבן שלכם יותר קל להבין איך עובדים עם הכלי הנפלא הזה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !