אירועים תמיד מביאים איתם הרבה שמחה, כי מי לא היה שמח לחגוג חתונה, בת מצווה או כל מיני אירועים אחרים בחיים? עם זאת, נשאלת השאלה איך נכון יהיה להפיק את האירועים האלה כדי להבטיח שההשקעה בהם לא תהיה לשווא. מעבר לכך שצריך לחשוב על המיקום המושלם ועל האוכל הכי טוב שתוכלו להגיש לאורחים, כדאי יהיה גם לתת את הדעת על השאלה איזו מוזיקה אתם עומדים להשמיע. האם אתם רוצים לבחור במוסיקה מסורתית? חסידית? רוק? או שאולי אתם בכלל אוהבים את שירי ארץ ישראל הישנה והטובה? האמת היא שלכל אחד מאיתנו יש טעם מוזיקאלי שונה ומה שמשותף לכולם זה הצורך בציוד הגברה. זה נכון בין אם את האירוע הקרוב שלכם אתם עושים בגינת הבית הפרטי ובין אם אתם עושים אותו בלב יער, שכן ללא ציוד הגברה מתאים אף אחד לא באמת יוכל לשמוע את המוזיקה שבחרתם.

האם לאירוע הקרוב כדאי לשכור או לקנות ציוד הגברה

איך תדעו איזה ציוד הגברה דרוש לכם?

 

עוד לפני שאנחנו מנסים להבין האם עדיף לקנות או לשכור את ציוד ההגברה, כדאי יהיה לחשוב על השאלה מה בכלל דרוש לכם. האם אתם צריכים רק מיקרופון אחד קטן? האם אתם צריכים הרבה רמקולים? איזה סוג של מגברים יוכלו להתאים לכם? על מנת שתוכלו לקבל תשובות מספיק טובות ומדויקות לשאלות האלה אתם צריכים להחליט תחילה איפה תתקיים החגיגה, כמה גדול יהיה השטח שבו היא תתקיים וכמה אורחים יהיו בה. אין כל טעם להביא את הרמקולים הכי גדולים וחזקים שיש אם בסך הכול מדובר על אירוע יחסית קטן שאתם עושים בגינה הביתית שלכם. לעומת זאת, אם אתם עושים אירוע ענק בחיק הטבע חובה להביא למקום את הציוד הכי מתקדם וחזק שקיים. המלצה טובה בנושא הזה תהיה להתייעץ עם המומחים, כי מה אתם באמת יודעים לבד על הנושא הזה? לעומת זאת, כאשר פונים אל המומחים בתחום ומבקשים מהם עזרה אפשר להיות בטוחים יותר לגבי הבחירה. מי שמכיר את התחום הזה לעומק מכיר את האפשרויות הקיימות ובהתאם לכך הוא יוכל להמליץ לכם על הציוד שיתאים לאירוע הספציפי שאתם עומדים להפיק.

 

היתרונות שמהם תיהנו אם תחליטו לשכור את הציוד

 

אם חשבתם לרגע שהאפשרות היחידה שעומדת בפניכם היא לקנות את כל ציוד ההגברה שלו אתם זקוקים, כדאי שתדעו שזה בכלל לא מדויקת בימינו. היום יש הרבה מאוד חברות שעוסקות בכל מה שקשור להשכרת ציוד הגברה לאירועים, אז למה שלא תפנו אל אחת מהחברות הללו? כאשר שוכרים ציוד כזה אפשר לבחור את הציוד הכי איכותי שקיים כי לא צריך לקנות אותו וזה יוצא הרבה יותר זול. שנית, כדאי אם אתם יודעים מראש שמדובר על אירוע חד פעמי, אז למה שתשקיעו כל כך הרבה כסף ברכישה של הציוד? מעבר לשאלת הכסף יש כאן גם עניין של היגיון כי אם הציוד אח”כ יעמוד כאבן שאין לה הופכין הרי שהוא רק יתפוס לכם מקום בבית או במחסן וזה לא כדאי. שימו לב שיש היום מגוון רחב של אפשרויות כך שכדאי שתבדקו לאיזו חברה אתם פונים. שווה לברר:

  • האם זו חברה וותיקה בתחום
  • על מה אתם משלמים ומה כולל השירות
  • האם זו חברה שכל הלקוחות שלה ממליצים עליה בחום
  • האם המחירים נראים לכם הגיוניים

אין סיבה לקחת סיכונים מיותרים ושווה שתבדקו כמה שיותר פרטים אודות החברה המקצועית שתכשיר לכם את הציוד לאירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !