ככל שהילדים הולכים ומתבגרים המשימה של לבחור להם את המתנה המושלמת ליום ההולדת הולכת ונהיית מורכבת יותר ויותר. מה אנחנו באמת יודעים על מה שהבן המתבגר שלנו אוהב ועל מה שיכול לעניין אותו? אומנם נוכל לקרוא מאמרים רבים אונליין שיתנו לנו רעיונות למתנות אך האמת היא, שיש גם עניין של אינטואיציה והתבוננות אישית. אם, לדוגמה, אתם רואים שהבן שלכם קצת בודד או שאתם רואים אותו משחק כל היום בכל אותם משחקי טלוויזיה משוכללים, אולי עכשיו זה הזמן להוסיף לו כמה תחומי עניין חדשים. זה בהחלט נכון שיש ילדים שבוחרים לבד את תחומי העניין שלהם אך במקרים אחרים הילדים זקוקים לקצת עידוד. לכן, בין אם הילד שלכם מגיע עוד מעט לגיל 14 ובין אם הוא גדול או קטן יותר, עכשיו זה הזמן הנכון לחשוב על מתנה מיוחדת במינה: גיטרה קלאסית.

 

מהם היתרונות של גיטרה קלאסית כמתנה לבן שלכם?

לקנות במתנה לבן שלכם גיטרה קלאסית יפה ואיכותית זה מסוג הדברים החכמים ביותר שתוכלו לעשות כי בצורה כזאת אתם למעשה נותנים לו את האפשרות ללמוד שפה חדשה. ללמוד לנגן, בין אם זה על גיטרה ובין אם זה על כל כלי אחר, זה אומר להתלהב ולהתרגש וזה אומר ללמוד לקרוא תווים. יש בכך אתגר מאוד גדול אך מצד שני, מייד כאשר מצליחים במשימה הזאת ההתלהבות עולה וחוגגת. לכן תוכלו להיות בטוחים שהבן שלכם אומנם יהסס בהתחלה אך עם הזמן הוא יתפוס יותר ביטחון וגם ישתפר ברמת הנגינה. אומנם הוא אולי לא חשב על הרעיון הזה לבד ואולי אפילו ייקח לו קצת זמן להתחבר למתנה החדשה שקניתם לו, אך אין ספק שבטווח הארוך זה יכול לשנות לו את החיים לטובה, אז למה אתם מחכים?

האם גיטרה קלאסית זו המתנה הנכונה לבן שלכם

היתרון החברתי

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לחשוב על קניית גיטרה קלאסית לבן שלכם, זו העובדה שבדרך כלל בגילאים האלה כאשר מישהו מנגן בגיטרה כולם מתקבצים סביבו. זה אומר שהבן שלכם יהפוך להיות דמות מוכרת יותר בחטיבת הביניים או בתיכון שבו הוא לומד, מה שיאפשר לו גם להכיר אנשים וחברים חדשים יותר בקלות. לא פשוט להיות נער מתבגר ואם הגיטרה יכולה לעודד קצת, למשוך תשומת לב ולרגש כמה לבבות, אז למה לא? יש היום גיטרות למתחילים שלא שוקלות הרבה כך שהבן שלכם יוכל גם לקחת את הגיטרה אפילו לבית הספר, מה שאומר שכבר בהפסקות כולם יתקבצו סביבו. זה לא במקרה שניתן לראות הרבה נערים ונערות יושבים עם הגיטרה ומנגנים כי מדובר על כלי נגינה חברתי לחלוטין. לכן, אם תיקנו לבן שלכם גיטרה כזאת תיתנו לו את ההזדמנות להכיר את הכלי הזה ודרכו לסלול לעצמו מקום בחברה.

 

איך לבחור את הגיטרה המתאימה לבן שלכם?

השאלה המורכבת ביותר היא לא האם כדאי לקנות לבן שלכם לרגל יום ההולדת גיטרה קלאסית, אלא איך לבצע את הבחירה. יש היום כל כך הרבה גיטרות, עד כי ברור מדוע אתם הולכים לאיבוד, ובמיוחד אם אתם לא בקיאים גדולים בתחום הזה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק לעומק את האפשרויות השונות ובעיקר להתייעץ עם מי שמבין בתחום. בחנויות השונות של כלי נגינה תמצאו לא רק מגוון גדול של גיטרות אלא גם תמצאו מוכרים מקצועיים שיוכלו לעזור לכם. בנוסף לכך, גם אונליין תוכלו לקרוא חוות דעת על מספר גיטרות שיכולות לבוא בחשבון מבחינתכם, אז למה אתם מחכים?

 

כמה כדאי להשקיע?

קשה לדבר על מתנת יום הולדת לבן המתבגר שלכם ולא לדבר על העלויות כי כולנו יודעים שמידי פעם המחירים גבוהים מידי. לכן כדאי לחשוב מראש כמה אתם רוצים להשקיע בגיטרה ואסור לשכוח: למרות הרצון הטוב אתם עדיין לא יודעים אם הבן שלכם באמת יתחבר לעניין או לא. לכן עדיף לקנות גיטרה קלאסית לא יקרה במיוחד ולא להגזים והאמת היא, שיש הרבה אפשרויות בטווח מחירים הגיוני. שימו לב שגם גיטרות קלאסיות, כמו כל מוצר אחר בימינו, אתם יכולים לקנות בצורה מקוונת ולכן זה יוזיל עוד יותר את המחיר של הרכישה, אז למה שלא תבדקו את האפשרות הזאת?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !