לחץ כאן ל: מחירון מסכי הקרנה חשמליים  | מחירון מסכי הקרנה ידניים  |  מחירון מסכי הקרנה חצובה

מהו המסך המומלץ עבורכם?

אחרי שנים שבהן תמיד נזקקתם למסך הקרנה ולא היה לכם אחד כזה החלטתם לרכוש מסך? אם כך, כדאי שתדעו כבר עכשיו שאתם עומדים מול דילמה לא פשוטה. העניין הוא שיש היום הרבה מאוד סוגים של מסכי הקרנה ולכן, לפני הכול, כדאי להכיר את האופציות הקיימות. אין כל סיבה לקנות ככה סתם, באופן שרירותי, את המסך הראשון שאתם רואים, כי המטרה צריכה להיות רכישת מסך איכותי שיוכל ללוות אתכם לשנים. נוסף לבדיקת האופציות הקיימות, כדאי יהיה גם להחליט מראש האם אתם מעדיפים מסך חשמלי או ידני, כי בהחלט יש הבדל בין השניים. האם אתם רוצים להתקין את המסך באופן קבוע בחדר הישיבות של המסך שלכם? או שאולי אתם מעדיפים שזה יהיה מסך הקרנה נייד שניתן יהיה לקחת לכל מקום? כל השאלות האלה אלה שאלות שכדאי לחשוב עליהן מראש כי בצורה כזאת יהיה לכם ברור יותר מה יתאים לכם ומה כדאי לכם לקנות.

[ ראו כאן את המדריך המקיף בנושא: איך לבחור מסך הקרנה ]


בדקו מה חשובים המומחים

בעידן שבו אנחנו חיים אפשר לקרוא על כל מוצר אונליין מבלי לצאת מהבית, אז למה שלא תנסו לעשות זאת? קריאה שכזו זו הדרך לרכוש בצורה חכמה ונכונה, כי למה לא להתייעץ עם המומחים באינטרנט לגבי המסך המתאים לכם ביותר? תוכלו למצוא את חוות הדעת אודות המוצרים השונים באתרי אינטרנט רבים שעוסקים בתחום ואתם תראו שזה בהחלט יעזור לכם לקבל את ההחלטה הסופית. מה שכן, כדאי לבדוק מי הם האנשים שכתבו את חוות הדעת שאתם קוראים כי אם מדובר על אדם חובבן שלא מבין הרבה בתחום אז לא בטוח שחוות דעתו היא כזו שכדאי להסתמך עליה. מומלץ לקחת בחשבון גם את הנתונים הפיזיים של מסך ההקרנה, בין אם זה הגודל, המשקל וכדומה כי כל הפרטים האלה גם יחד יוכלו לעזור לכם לבחור את המסך הכי טוב עבורכם.

האם המחיר הוא פונקציה?

המחיר הוא תמיד פונקציה, בין אם מדובר על קניית מסך הקרנה חשמלי, על קניית מסך הקרנה ידני או על קנייה של כל דבר אחר. כולנו רוצים תמיד את אותו הדבר: לשלם כמה שפחות ולצאת כמה שיותר מרוצים מהקנייה. עם זאת, כדאי לזכור שלא תמיד מה שעולה הכי פחות הוא גם הבחירה הכי משתלמת, כי מה עם האיכות? זה נכון שתמיד תוכלו למצוא מסכי הקרנה זולים יותר, אך אם מדובר על מסכים מאיכות ירודה אז לא בטוח שלקנות אותם זו תהייה בחירה נכונה. מצד שני, אתם גם צודקים אם החלטתם שאתם לא מוכנים לעבור סכום מסוים כי אין סיבה להיכנס לחובות בגלל קנייתו של מסך הקרנה חדש. את השוואת המחירים תוכלו לעשות היום בעזרת האינטרנט כי אין חברה שמוכרת ציוד כזה ולא מספקת את כל המידע ישירות באתר שלה.

מותגים של מסכי מקרן מומלצים

ישנם הרבה סוגים של מסכי מקרן, אך לאחר ניסיון של הרבה שנים עם מסכי הקרנה, אם אתם מחפשים מסך מקרן עם אופציית הקרנה איכותית, ומסך מסיבי שלא נשבר מהר, מומלץ לרכוש מסך של חברת Jeason Screen או BSM Vision.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !